Gör mig...

publicerat i Allmänt;
klar för jobb nu....
Ja Kaffet kokar och jag skall snart svida om....
Daniel ligger utslagen i sängen....
Vi har vilat lite...=)

Ja.. vi drog iväg på Motormässan med pappa och lillasyrran... vi åkte och hämtade fribiljetterna.. gott... Gratis e ALLTID gott..=)
Silka bilar!!!!
Tog så klart kort..=)
Lamborginis...=)
Daniel inspekterar dom stora däcken..=)
Gjorda av trä!!!



V70R
VILL HA!!!



Jag var ju tvungen att posera på nått kort=)



Byggd av LEGO!



Var inne i en skit mysig husvagn för sisådär 800 000 kr...=)



bilar för sisådär 3 miljoner kr...=)



Dom nya Volvo bilarna..=)




Hummer Limmo!!!

Den var skit tuff inuti..=)



Daniels favorit bil till vänster och den porchen hade jag kunnat tänka mig till höger..=)


Vi var väl där nån timma ungefär sen satte vi oss och käka... blev Lax med potatis... gott va det=)
Sen åkte vi hem...


Jag och Daniel när vi kom hem...

Har nu vilat som sagt och skall fika lite sen dra till jobbet...
kan bli mycket folk idag.. hmm.. får se...
ha det gott nu folket..!!
Trevlig Lördags kväll på er!!!





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linn-Lay:

hej och förlåt för sent svar, men tack så mycket för kommentaren och hoppas du får en fin helg :D

Kommentera inlägget här :