Helt slut...

publicerat i Allmänt;
.. ligger i sängen nu med laptopen i knät...
Skall snart sova....
dagen och kvällen har varit lång men rolig och trevlig då man har jobbat och sen varit på After Work på Stures..
Var kul att få åka dit civilkklädd ...=)
åt gott och hade skit kul på bowlingen.. tog en del kort men orkar inte lägga upp dom nu så ni får vänta.. Älsklingen hämtade mig och nu när vi kom hem bokade vi en hotell natt på Sankts jörgens hotell resort...
Vi hoppas nu att det finns plats så vi får bokningen bekräftad.. men vi får se.. e ju sent ute men vad kunde jag räkna med när jag la det i Daniels händer... kan inte hjälpa det men ibland blir jag så trött...
hur svårt har det varit för han lixom.. ville han skulle överraska mig för jag ville att han skulle visa mig att han kan ta sig an en sån här grej att han var ansvarsfull nog att göra det.. mogen nog att ta ett beslut...
men NÄ!!!
Nu e jag SJUKT glad att han ändå bjuder mig på detta och sjukt tacksam ändå men en gnutta besvikelse bubblar inom mig då jag verkligen saknar detta hos han...
han tar inga beslut och inga egna initiativ... vilket e oerhört tråkigt!!!!
Man får TJÖTA TJÖTA TJÖTA!!!
Och man får då bara höra.. FAN VAD DU TJATAR!!!!!
Konstigt...
*suck*

Älskar dock min lilla segpropp till Pojkvän!!!!

Jag hoppas helgen blir av för i så fall drar vi dit redan kl 15 i morgon..
nä nu skall jag SOVA...
HA DET!!!


Kommentera inlägget här :