jag.....

publicerat i Allmänt;
.. mår fortfarande inte helt hundra... huvudvärken kommer och går.. ständigt tryck över tinningarna.. jag känner mig helt konstig i kroppen och e rädd för att det e nått på gång....=(
Skall JAG bli sjuk????

Jag har ju typ aldrig feber och blir ordentligt förskyld utan jag får lite problem med min hals bara ..
men jag har känt mig kass nu sen i morse....
dålig i magen vilket i och för sig inte e ovanligt för min del men extra konstig i magen då om man säger så...
har faktiskt försökt få boka in en läkar tid idag .. för många olika anledningar...
men tyvärr har en röst mött mig med dessa ord...
" Vi kan tyvärr inte sätta upp fler samtal på kö just nu"
Så det har ju inte gått så bra...=(
jag fick vilat lite i soffan förut och väntade in mannen.. men han kom aldrig...=(
Ringde han till slut strax innan 6 och då var han kvar på jobbet och hade jobbat över...
han kom hem och vi åkte och handlade...
kom hem .. och pratade lite om mitt besök hos psykologen idag.. stod och grät i Daniels famn...
behöver hans kärlek så oerhört mycket just nu...!!!
kändes skönt att få öppna mitt hjärta lite för han...
Min älskling e ju så oerhört underbar när han väl förstår mig...!!!
vi fixa till lite mat.... ätit och nu sitter jag och tycker synd om mig själv...
märker att jag har ont i min mun... hmm.. vad e på gång med min kropp????
Känner inte riktigt igen den...
får se hur jag mår lite senare...=(

Kommentera inlägget här :