lediga Fredan..=)

publicerat i Allmänt;
.. haha.. underbart att få ha varit ledig idag... inte känt mig helt hundra.. magen har krånglat som fan och fått sprungit på toa några gånger.. hmm...
vad e det för fel på mig???

jag avnjuter nu i allafall en kall staropramen dark.. och bara njuter..=)

lyssnar på gamla Da buzz låtar...
jag ÄLSKAR Da buzz och hoppas än idag att dom skall återförenas.. haha
Per, Annika och Pier..=)
Alla från Karlstad..=)
LOVE THEM!!!

Jag just nu..=)



Ja.. kylen e fylld....



och gissa vad.. jag behövde inte gråta när jag gick igenom räkningarna.. det e en ganska lugn månad... så jag klarar mig.. så jag har unnat mig shopping!!!!!
Svart kavaj från HM 199:-
Fejk Converse från märket Duffy fanns på skopunkten för 199:-
vit kofta från Gina Tricot 49:-
Plommon färgad tunika från Gina Tricot för 49:-
Plommon färgad (Tant-kofta som Daniel kalla det) Kofta från Gina Tricot för 99:-
Svart tunika med detaljer på ena axeln från Lindex för 99:-
Underkläder från Lindex 3 par trosor/1 BH och strumpor allt för under 300:-
allt som allt shoppade jag för runt 700-800 kr..=)
Tycker jag att jag var värd!!!!!!
jag innan jag drog och shoppa....=)
Nu skall jag slappa med min öl sen börja med den goda maten.. ger en uppdatering om det senare..=)
Blir fläskfile med antingen hasselbackspotatis eller så gör jag en egen potatis gratäng..
och Jennie det med vitlökssmöret låter otroligt lockande...=)
ha en trevlig Fredag kväll mina kära läsare..
Vad skall ni göra ikväll?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Jag kan uppenbarligen inte räkna... 1000 kr blev det ju..=)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

1000 kr för allt det är bra jobbat. Ska nog också shoppa när min lön kommmer men den dyker inte upp förrän på tisdag =), så innan dess får jag hålla hårt i dom kronorna jag har kvar.



Hoppas ni fick en härlig kväll!

Kommentera inlägget här :