Lite bättre idag!!!

publicerat i Allmänt;
Ja jag har en betydligt bättre dag igår... hade ju egentligen en bra dag igår med fram tills jag kom hem och jag då insåg att mina skor faktiskt var stulna och att jag antagligen ALDRIG mer kommer få återse dom!!!
Dessa skor kostar nästan 1000 kr .. jag fick ju dom i födelsedags presebnt av min kära vän Anders för över 2 år sedan så dom e ju inte nya...
men jag som aldrig har pengar har inte råd att köpa sånna skor själv... därför det smärtar mig så..
jag har sån frukstansvärd otur i sånna här saker.. allt ont verkar hända mig..
Mina skor..=(
Sista kortet på dom..=(
Rengjorde ju dom i Söndags för våren och nu e dom borta..!!!
Tar ju ALDRIG på mig några finare skor till gymmet men skulle ju egentligen bara vara på gymmet en snabbis för att sen gå på anhörighets möte kl 18 men syrrorna kunde inte gå på mötet och då kände inte jag heller för det så jag stannade ju längre...
Hade jag fått plats i väskan hade jag lagt ner skorna där istället och inte ställt dom i Hyllan där alla andra ställer sina..
Dom får fan se till att fixa ett system där nu..!!
För det var ju en tjej till som hade blivit av med sina vita converse oxå..!!
Antingen söker dom tillstånd för övervakning eller så fixar dom skåp där istället så man kan låsa in sin väska och skor.!!!!
Jag blir fan SUR!!!!

Och då var det ju inte det bästa att få massa kommentarer från jobbarkompisar det första man får när man kommer till jobbet...

Då fräser jag till!!!
Sånt här e inte roligt.. och det finns inget komiskt i det.. för jag knäcks så sjukt lätt nu för tiden..går inte en dag utan att jag gråter för något..!!!
jag e så sjukt skör....
jag grät ju när jag kom hem igår...främst för skorna men oxå för att jag såg att jag fått räkning på bilskatten...
KUL!!!
Dom pengarna jag får från Stures denna månad får gå till bilskatt!!
Vart fan skall jag få pengar till psykologen nu då???
Mitt liv e allt annat än underbart just nu och det e inte likt mig att vara så negativ..
jag har ju trott att jag mått så bra men sen jag började gå hos psykologen har jag bara mått sämre.. det har bara dratt upp en massa känslor inom en.. och att vara sjuk psykiskt är inte speciellt kul..
känslorna sitter utanpå kroppen och ens humör går upp och ner...
jag kan klara av en dag på jobbet och gymmet men sen när jag kommer hem mår jag skit.. vill bara gråta då!!!!
Och det gör jag oftast med..!! =(
Jag e ändå glad att jag har Daniel.. han satte mig i sitt knä igår och där satt jag som ett litet barn och bara grät och grät och grät hela kvällen!!!
Slitit som ett djur på jobbet idag med... jobbat över hela veckan.. och det e sjukt vad trött man blir.. nu jobbar vi ju som vanligt folk gör men det e enda intensivt arbete det vi gör...
Jag har packat käder hela dan idag.. alla order till Danmark hann jag med och började även med Norges ordrar..!!
Fick beröm av både VD och Chef.. av chefen var det personligt och det kändes skönt..=)
Ikväll tänkte jag och Daniel åka iväg en sväng.. funderar på att åka och käka glass någonstanns.. sorbet glass för mig..=)
Imorgon jobbar jag tidigt sen kvart i 2 skall jag hämta lillasyrran.. skall passa henne.. vi skall åka ut till Daniels verkstad och få mina däck bytta.. sen hem och tvätta hela kvällen..=)
Så ha det så länge gott folk!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Fy va trist med skorna.. Finns det inte skåp på gymmet? Otroligt dåligt... Det finns det alltid i Göteborg. Kan rekommendera tradera om du vill köpa ett par Converse billigare. Säljer själv bl.a. ett par sprillans nya där just nu.. Man kommer undan billigare.. för folk åker till USA och köper på sig billigt och säljer här sen.. Såg bl.a. ett par röda som du ville ha.. KramKram Karin

2:a kommentar, skriven , av malin:

Tack snuttan!!! Faktiskt varit inne på Tradera och kikat lite.. får se om jag hittar nått när jag väl har lite pengar över... Vill ju helst ha tillbaka mina vita..=(.. Ja skåp borde finnas.. skall genast lämna in det som förslag.. så här får det inte gå till!!!! Kram

Kommentera inlägget här :