Måndag 19/4-10

publicerat i Allmänt;
Japp.. Måndagen e här...
Upp kl kvart över 5 i morse... ta på mig och åka till jobbet.. var helt löjligt trött i morse.. shit.. tog en bra stund innan jag piggna till fick kaffe i mig efter frukosten kl 9 och då började det ordna upp sig,....
stannade över 15 min för att göra klart lite... sen drog jag till gymmet.. snackade lite med dom angående mina skor.. och sa att det e beklagligt och fick då reda på att en kille hade blivit av med sin skinnjacka under morgonen...
NÅN JÄVLA LIGA SOM HÄRJAR PÅ GYMMET ELLER????

Dom jobbar i allafall på att skaffa skåp.. tills dess så tar jag med mig allt i min väska och har full uppsikt på den istället!!!
uppvärmning på bandet i 12 min.. sen insida och utsida och baksida lår...
enarmsrodd och enarmshantel i lutande position
flygande bröstdrag och sen blev det crunches på boll och även liggandes sidocrunches
föröskte ge mig på chinupsen men jag e så sjukt svag fortfarande för att klara av dom ..
det fick räcka för dagen... stretchning och sen duscha och åka hem...
ätit lunch..
Taco paj med gurka/paprika/tomat/advokado
+ mina goa kalla sås till creeme fresh/vitlök/svartpeppar/sweet chili sås
MMMMM

nu e det favvo serien på tv sen VILA!!!

Gött att ha hela kvällen fri..=)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna - Foto, design m.m ♥:

Behöver du ny bloggdesign?

Kika in hos mig :)



-> http://akolan90.blogg.se/2009/october/fardiga-stilmallar.html#comment

Kommentera inlägget här :