Någon som vet.....

publicerat i Allmänt;
....
vem denna tjej är?
Det är Nina zanjani....=)
Och gissa vart hon e uppvuxen..??
I GRÅBO!!!!
haha.. älskar dessa framgångsrika männsikor i min omgivning.. jag minns Nina från skoltiden.. en tiktig birch faktiskt.. haha.. hon var oerhört kaxig och spred dåliga rykten om mig.. dramatisk helt enkelt och det e väl därför som hon lyckats så inom dramaten..=)
nä.. tycker det e skit kul att hon har lyckats så bra som hon har gjort... gillar hennes roller setenhårt!!!
Hon är ju med i alla dom senaste "Wallander" filmerna... förutom den sista som har spelats in...
Hon har även varit med i en film som heter "Se upp för dårarna"
Kort och gott hon är begåvad...
Hon besökte "Rivstart" i morse (22/4) och jag har därför suttit nu och kollat på avsnittet på Tv6 play..
Ännu en gång hylla denna kvinna!!! Hon e grym!!!
hennes lillebror Navid och hennes pappa Hoss känner jag båda mycket väl då dom båda jobbat på mitt jobb...
världen e allt bra liten eller hur.??.=)
nu skall jag gå och lägga mig...
God natt

Kommentera inlägget här :