Oj...

publicerat i Allmänt;
.. så trött jag e nu.. vill bara lägga mig i soffan nu en stund och dö lite granna...
hämtade ju älsklingen i natt.. åkte så jag var dör strac efter midnatt och då var typ festen slut så körde hem 2 av Daniels kompisar sen åkte vi hem.. gott..=)
i morse var jag uppe kl 10.. gjorde i ordning mig och åkte och hämta lillasyrran i Floda....
sen hämtade vi Denise med...
åkte till Allum men utbudet av Converse skor e ju så minimal där.. så vi åkte till Stan istället.. inte ofta man e där inne..
vi hittade ju den färgen hon ville ha...
men inte stl!!!
Vi leta i varenda sko affär i hela Göteborg tro jag!!!!
till slut valde hon ett par lila istället...
snygga dom med..=)
Jag har ju betsämt mig för ett par hallonröda converse nu... dom e ju så grymt snygga!!!
vill dock inte ha slimfit utan dom vanliga..=)
provat dom flera gånger idag och bara suckar...
vill ha!!!
var helt slut när vi till slut åkte tillbaka till Allum för att möta pappa där...
pappa köpte en tröja till mig...=)
han tyckte den passa mig=)
haha
nu e jag hemma i allafall och e såååå trött...!!!
Varit en lång dag!!!
tar på krafterna att gå runt i massa affärer med 2 fjortisar..=)
nu skall jag ta det lite lungt.. ikväll så skall jag och Daniel hem till Bettan och Martin för att äta mat där.. skall bli trevligt.. dom har ju ett sånt fint hus..!!!
Ha det gott nu vänner...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Man kan köpa converse på ellos och då får man 40-50% dom har nämligen alltid en massa erbjudanden. Tänkte att det kankse var något för dig =).

2:a kommentar, skriven , av Malin:

åhhh få inte sånna ideer i mitt huvud... !!! Jag har en kredit där på 4000 som jag MÅSTE betala av först!!!! Men fan.. nu bara jag måste gå in och kolla bara för det!!! =)

3:e kommentar, skriven , av Jennie:

=S.. Malin, handla aldrig på kredit....! Hade jag vetat det hade jag ju inte föreslagit det. Flåt.

4:e kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

nej jag vet.. slutat med sånt.. inte handlat där på över ett halvår och det e fan grymt gjort av mig... !! Har INGA kredit kort och handlar ALDRIG på krediter längre... har kredit på Ikea och Ellos thats it.. och inom några mån e dom borta..=).. jag var inne på ellos men dom hade inte dom i min stl eller färg ändå..=) kram

Kommentera inlägget här :