Tänkte tillägna ett inlägg.....

publicerat i Allmänt;
...Tilll ANDERS J/ ANDERS JOHANSSON/ ANDERS FERNETTE!!!
Han och jag sökte in till Fame factory -03 ihop och det var tack vare honom som Jag fick komma in och audition sjunga för vår köra BERT!!!
TACK ANDERS! =)

Jag glömmer aldrig scenen från när Anders stormar ner från audition och jag på den bredaste Göteborsskan frågar "Hur gick det???"

"Nej dom ville inte ha mig" Säger Anders då..

"VA!!??" Utbrister jag då åter igen på bred göteborska...

"Men va fan då tänker inte jag gå upp och sjunga för dom!!!"

varpå jag slänger mina not papper rakt i backen... haha...
jag trodde jag skulle dö när dom visade detta på tv...=)
Ni som inte vet historen så ringde Bert upp Anders dagen efter och tog med honom igen och Anders gick ju faktiskt och vann hela skiten...=)
SJUKT rolig känsla då min syster Marielle var där på finalen och sprang upp på scenen med mig tjoandes i telefon i örat på henne.. jag satt ju hemma och såg allt.. haha...
Hur jag känner Anders?..
Känner och känner , vi e bekanta då min systers Man är väldigt god vän med han och vi har festat en del ihop...=)
Till saken....
Vill passa på att visa er läsare och få er att inse silken otroligt duktig sångare Anders e.. han har spelat in hit efter hit och det går en ilning och rysning längs hela ryggraden på mig varje gång jag hör hans låtar.. han berör en på ett sätt som jag finner helt omöjlig att känna för någon annan som sjunger....
om jag kunde beröra hälften så mycket som han gör i sin sång så hade det förgyllt mitt liv...!!!
från början av hand karriär till slutet...
väntar ivrigt på hans nya kommande hit!!!!!
=)

Ett från när han och hans dåvarande flickvän sjöng på min systerdotters dop-04 =)
(St.Lundby Kyrka i Gråbo)
Hittar dock inte min favorit
"Last Flight out"

Men dessa e grymt bra..=)

lyssna och bara njut gott folk=)

Han e kung!!!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amis:

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

Kommentera inlägget här :