Träningsvärk!

publicerat i Allmänt;
Är nog bara förnamnet på det jag har idag....
träningsvärk musklevärk ledvärk och allmän plåga i min stackars otränade kropp!!!!
Kan knappt röra mig.. men ack så värt det.. då vet jag ju att det tar ordentligt...=)
knaprat värktabletter men det hjälper inte min orörlighet så bra.. tappar jag nått på golvet får jag bara snällt låta det ligga där...
att sätta sig på toa e inte att tänka på.. får helt enkelt gå med blöja idag...
blev en god sovmorgon med min älskade jämte mig i allafall...
vi åt en god frukost sen ringde pappa och fråga om vi ville komma på Middag hos dom i eftermiddag... klart man vill det.. haha.. fattar ni min pappa bjuder hem oss på middag så där otippat.. e det så här det känns att ha en pappa nära..???
Jag och pappa..=)

vi har varit iväg och köpt lite tvättmedel och annan sån braig skit på Rusta nu...
så nu e vi hemma en snabbis för att sen åka till pappa..
jag ville åka till Allum för en fika och bara strosa omrking.. men vi hamna i nån slags dispyt då hans tjejkompis Cicci hade ringt och velat fika med han och han då sagt att han inte kunde då skulle han känna sig dum om han åkte till Allum och fika med mig??
ÖHHH???
Hmm.. säger inget om det....
ibland vet jag faktiskt inte riktigt hur han tänker...
tro fan han e från en annan planet... en utomjording.. det bara måste vara så..
en utomjordning som varken förstår mitt tal eller kroppspråk..
Daniel???

Nu befinner jag mig i sovrummet och han i vardagsrummet så länge i allafall... väntar tills min pojkvän tagit mänsklig form igen..!! =)
jag knaprar påskäggs godis och har det gott...
ser ni mina fina svarta naglar???
=)
Kvällen igår var trevlig... vi var ju lite halvstressiga då vi ville äta innan bowlingen men var inte på Starbowling förrän halv 9 och vi skulle då bowla kl 9.. men vi fick slängt i oss lite käk för att sen joina oss med dom andra...
jag sög ju fett .. kom sist av alla..=)
men kul var det.. efter det gick vi in mot stan.. satte oss på gamleports pub avdelningen men vi fick bara vara där en kvart typ sen stängde dom..=(
vi betsämde oss då för att åka hem.. jag har ju inga pengar och Daniel var trött..
så hade inte så mycket val..
åkte hem och stensomnade.. trots mina timmar av sömn under dan...
var skönt.. vaknade utvilad...
nu skall vi ju snart åka.. men tills dess så skall jag väl slappa lite.. ha det

Kommentera inlägget här :