Vårrensning=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Japp OJ så duktig jag varit....
Jag har rensat ut alla garderober och klädkammare på vinterkläder, gamla skor och gamla väskor plus kläder jag inte använder längre (Lär för fet för)...
Detta var bara en del av det vi bar upp till vinden!!
Nu unnar jag mig detta...
Ett glas super juice...=)

E ju supergott..=)
Ja idag har man jobbat till kl 17... sen var det åka och handla och sen laga mat...

Blev lax idag....
lägger upp receptet i ett annat inlägg..=)
har även bakat för morgon dagen...
Citronkaka!

seg as hell e jag nu...
Det kostar på energin att vara effektiv...
ha det gott...


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Jag gjorde precis somm dig rensade ur allt som "jag aldrig skulle komma i". Jag kann ju säga att jag ånngrar det idag eftersomm jag strax därpå gick ner 17 kg och hade behövt varenda plagg somm jag slängde iväg.

Men det var duktigt av dig att ta tag i en rensning. jags ka själv städa garderoberna snart tänkte jag men jag skjuter det framför mig hela tiden.



Kram

2:a kommentar, skriven , av Lisa:

åååå va go kakan ser ut.. kan du inte lägga ut receptet på den??? Blev sugen på en kaka till helgen.

Kommentera inlägget här :