Då var jag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... tillbax...
sittandes i soffan...
sminket är avsminkat... tänderna är borstade.. håret med... och nattcremen har smörjts in i ansiktet..=)
var en trevlig kväll...
seg var man ju men det var man inte ensam om.. dom flesta utav våra återförsäljare var jätte sega... våra säljare med...
och vi var nog bara 10 st från kontoret och lagret som var med ikväll...
Jag, Jessica och Matt från lagret.. det var allt...
alla andra bangade!!!
Jag skulle ju som sagt bara vara med vid middagen...
var där strax innan 19.. tog ju bilen.. skönt...
minglade lite innan sen fick vi satt oss.. var en jätte god grillbuffe med lite kalla saker till..=)
var grönsallad plus en feta ost och rödlöksallad... sen grillade grönsaker med oliver=)
sen flankstek/lammkorv och fläskytterfile... och olika såser till...
GOTT!!!
jag drack juice till..
sjukt söt flaska den kom i..=)
Jag och Jessica hittade en urgammal motorcykel nere vid toaletterna.. var tvunga att posera vid den..
Jessica bjöd på sin allra finaste min...=)
Tog lite bilder innan jag drog iväg.. för att visa kvällens outfit...
exprementerade lite med bilderna nu..=)
blev mitt svrta Linne/klänning/ svarta Leggins/ svarta kavaj och min nya bruna sjal till blev det mina svarta pumps med öppen tå och rosett på..=)
Jag vart LÅNG idag..=)
Daniel är hos Pudding och Therese...
Han ville jag skulle åka dit men min mage sa annat.. var tvungen att åka för den började mullra nått helveteskt.. och gaserna bubblade upp i mig...
NOT NICE!!!

Så jag valde att åka hem.. Daniel blev ju så klart besviken på mig då jag nästan ALLTID bangar.. men sitta ute i Olofstorp och dricka öl varje helg är inte så lockande för mig.. okej för att sällskapet är underbart men för mig är det så jäkla meckigt då jag gärna vill hem... och då är det bil som gäller.. och vem får köra jo JAG...
ORKA!!
Daniel tyckte jag skulle hålla mig vaken och hämta honom i natt.. vi får väl se.. vaken lär jag ju inte hålla mig men får han liv i mig om han ringer så kanske jag åker...
nä.. kika lite på tv.. sen inta sängen...
ha det folket...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Naaaaw, hur underbar är inte du då! TACK FÖR DOM FINA ORDEN! Värmer massa! Gränser finns det alltid, med allt!



Snygg du är i håret nu!



KRAMAR OM

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag ansträngde mig på den bilden..^^

Kommentera inlägget här :