God Kväll Kära Läsare..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Då var ännu en dag avklarad.. och denna vecka har ju bara rusat fram.. kan bero på allt jag haft att göra... =)
Sitter i soffan och lider fortfarande av den förbenade nerven i skinkan!!!!
var helt lungt i morse när jag gick upp och åkte till jobbet... kände ingenting då...
men så började dagen lida mot sitt slut.. så vid 11 började den frukstansvärda smärtan komma tillbaka...

FAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN!!!!
LED verkligen sista timmen.. men bet ihop!!!
Kl 12 åkte jag direkt hem...
ta tag i sängkläderna och riva ur dom.. ner och sätta upp en tvätttid.. fick en kl 16...
gott!!
Upp.. värme resterna från igår till lunch... lägga mig till rätta i soffan.. och SOMNA!!!!
Sob dock bara en timme... det fick räcka..
kl 15.. var det att lägga sig och läsa några kapitel...
sen kl 16.. tog jag med mig mina 3 proppfulla blåa IKEA kassar och gick ner till tvättstugan...
Tvätta Tvätta Tvätta!!!!
Gjorde mig en Omelett vid halv sex.. men blev bara illamående.. och svullen av den...
åt bara halva...
Kl kvart i sex.. svidade jag om...
åkte till gymmet...
Body Combat halv 7...
Älskar denna träning!!!!
sen efter det så var den Body Balance kl 19.40
silken go träning.. man stretchar ut varenda muskel i kroppen... plus avslappning sista munutrarna... gott.. behövs.. jag kände mig som ett gravit Kylskåp för fan.. så den träningen behövs. måste mjukna upp mig i kroppen.. kan inte bygga massa muskler och sen inte bli smidig!!!!
jag var gött mör och svettig efter båda passen...
käka en go extravaganza bar som syrran köpt till mig.. yougert och blåbär... mumma...
sen åkte jag hemåt... Daniel hade tatt hand om tvätten så jag ställde mig och vek all tvätt och hängde upp det som var blött!!!
sen fick jag duschat...
blir ingen kvällsmat.. mår inget vidare sen Omeletten.. och åt ju en sån bar så det får räcka...
tycker nu att jag faktiskt kämpat bra i veckan.. ändå tycker jag inte märka nått på min mage.. den e lika stor, svullen och flötig som alltid...
*suck*
vad gör man...
svälter sig själv...=(..
jag får väl se...
I morgon jobbar jag tidigt igen.. sen på kvällen är det första passet på Stures sen Semestern.. det är behövligt.. har bara några 100 lappar kvar tills löningen nästa vecka.. varit en dyr semester...
6000 spänn har spenderats...
men då har jag oxå shoppat på Ullared, Varit i Gränna, shoppat på Allum en dag och varit hos frissan och även åkt över till Danmark!!!
på Lördag funderar jag och Daniel på att gå på Bio.. var Daniel som kom med förslaget.. åhh vad glad jag blev.. jag och min snutt skall hitta på nått... Jippie..=)
Jag vill se denna...
Men den vill inte Daniel se..=(
får se vad det blir..=)
nä nu är jag sjukt trött...
ha det

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Filmen är as kass, sätt den... in värd att se på bio Malin!!



Jobbigt att få så ont.. och jobbet på köpet!!



Ta en morot eller något annat nyttigt och gnag på om du blir hungrig på kvällen, "svält" dig inte. Då sätter ju sig kroppen i svält och behåller att fett. Då är det inte lätt att gå ner på rätt sätt.. Kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

nej Daniel sa det att det är bättre att ladda hem den och se den hemma... inte värd att se på bio..! Jag vet att jag inte skall svälta mig själv.. men dom gångerna jag gått ner i vikt var då jag knappt åt nått alls.. då jag INTE tränade och bara åt typ nada... men nu förösker jag göra på rätt sätt men då hoppas jag att det ger resultat oxå..=(

Kommentera inlägget här :