Hallå gott folk!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Då satt man äntligen tillrätta i soffan i ren soffsitta position och kan bara njuta av kvällen..=)
Mina ögon är sjukt svullna helt förståligt från nattens bravader...
jag var nykter minsann men ändå har man svullna påsar till ögon...=(
Men framtiden ser ändå ljus ut...
vissa diskussioner måste man ha för att vakna upp och inse och faktiskt ta tag i dom.. kan inte förneka längre..!!!!
Även fast diskussionerna kan vara lite bättre tajmade så måste dom tas upp...
Jag är lyckligt lottad att ha en man som älskar mig så otroligt mycket som han gör...
vad han är villig att göra för mig för att han älskar mig så..
men det hjälper ju inte när hans sätt att ta upp diskussioner och bråk och hanteringen av hans vredesutbrott är omöjliga..=(
Jag älskar Daniel.. och han älskar mig... och satsar vi och hjälper varandra med våra problem kommer det vara han och jag mot världen ... för ALLTID...!!
****************
dagen igår var underbar...
dock var jag chaufför.. nykter och rövtrött så jag bara ville sova bort halva dan.. men kul vart det.. och goa folk åkte man med..
vi var 10 pers som drog i väg...
hlv 7 stod Jessica plus Bettans grannpar Sara och Anders utanför oss..
tog min bil och masa in alla i sen åkte vi ut till terminalen..
hämta biljett och mötte upp den andra bilen där Bettan, Martin ett par som heter Patrik och Jonna plus en kille som heter Fredrik satt i..=)
in på båten och off we went...=)
käka frukost och började gå på drickat med en gång... kl var nog bara halv 8 på morgonen...
Lämnar Göteborg...=)
framme i Fredrikshavn var vi vid halv 10 ungefär..
då var det raka spåret ut mot sanddynerna i Lökken...
jösses så mysigt det var där ute... gud så fint..
var magisk känsla att åka ut på sanddynerna och köra loss galet med handbroms och slirningar.. haha.. jag kände mig nästan lite häftig..=)
Pojkarna som var med...=)
Jag och min älskade!!
Min fina PUSS!!!
efter det drog vi vidare in mot Lökken centrum för att äta..=)
Min mat och dricka..=)
Underhållande par=)
Efter det gick vi mot bilen igen och drog oss vidare mot Skagen...
urmysig stad...
vi satt vid hamnen och folket drack sina öl...
satt där ett tag sen vart det dax att äta igen.. haha..
blev Jensens Böfhus..
Min mat... ingen diet här inte.. snålt med pommfrittes bara..=(
dock var det Cola light..=) hatar vanlig cola.. blä!
Söta Betsy..=)
Efter massa jävla krångel och tjafs över notan då personalen vägra hjälpa oss med att dela upp notan så fick vi kommit iväg...
jag hoppas nu dom inte drog min summa 2 gånger då dom fick problem med terminalerna då jag drog mitt kort.. lätt att få tillbaka dom pengarna i så fall..=( NOT!!

åkte mot Fredrikshavn igen och hade typ party vid båten innan vi åkte på.. ja i bilen på väg på båten med.. haha.. folk måste undrat.. men min bil har nog aldrig gungat så..=)
Partybrudarna..=)
Innan båten åkte..=)
på båten så fortsatte folket öla.. fattar inte hur dom orkade..
jag gick till Taxfree istället..=)
visar i ett annat inlägg allt jag fick köpt..=)
vi var framme i Göteborg strax efter halv 11 på kvällen...
körde då upp till Bettan och dom för att släppa av hennes grannar.. blev att alla stannade där och fortsatte festandet hos Bettans grannar... urtrevligt folk!!! och silket hus!! Varför skall alla bo i sånna fina hus???
var jätte trevligt men seg som en gnu så kastade jag in handuken vid halv 1..
körde hem Jessica och så åkte vi hem...
*diskussion/Tårar*

vid halv 3 fick jag äntligen somnat...

Var så trött..
vid 11 började en bakfull Daniel att gosa med mig..
upp.. äta frukost sen fick jag kört Daniel ut till versktan .. inte kunde han köra själv inte... jag stannade ju där.. satt i gräset med hundarna och läste min bok...
vid halv 5 så var Daniel klar då åkte vi till Burger King käka och åkte sen hem...
Daniel är riktigt dålig idag.. så vi skall bara vara hemma..
jag behöver tvätta då jag bara fick tvättat 2 maskiner i Tisdags kväll..
har ca 5 maskiner kvar..!!
Skall snart äta upp pajen jag gjorde sist..
så här god var den..=)
=) mums skall sitta fint med en bit eller 2 till..
Banta på semestern??.. NONO!!
I morgon skall jag upp och baka en blåbärspaj till och åka hem till Mamma med den..
inte träffat mamma på snart 2 månader.. det är skamligt vilken dålig dotter jag är..
men jag undviker det för att det gör så ont...
att se sin mamma så dålig svider ordentligt i ens hjärta.. men jag måste.. mitt dåliga samvete får mig att vilja kräkas...
=(
nä.. ha det

Kommentera inlägget här :