Härliga Lördag..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Japp...
har startat underbart!!!
Att få sova helt själv i sängen... underbart.. bre ut sig och sova som en gris.. hade ställt kl på 10.. men jag var för trött för att vakna då...
sov en timme till!!!
satte på tvn för att vakna till den...
sen upp.. städa lite... äta frukost=)
Gjorde egen smoothie av kelda jordgubb/ lime, en persika, mjölk och ananas kross..=)
inte dum=)
sen en latte och två skivor av dom goda.. vet ej vad dom heter med räkor och lite lime aioli på..=)
det var mumma..
sen satte jag mig med att ladda hem musik... laddade min Ipod och tog på mig och tog mig ut på en långrunda!
startklar!! med Ipoden runt halsen=)
över 4000 låtar på den..=)
hittade en grym runda.. bort till Partille och sen förbi Kåhög tillbaka..
vid kossorna kom Daniel körandes.. han kom från Miche där han sovit så jag åkte med han hem..=)
min puss.. saknat han..=)
lyssnat på grym musik...
mycket P!nk..=)
Vi pratar om att åka till Herrljunga ikväll tydligen är det Björn Rosenström där i folkets park!
får se vad som händer.. nu skall jag äta nått.. sen duscha!!!
ha det

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Chrisp`n light =) Dom är goa dom =)! Brukar ta 5 sånna till mmellanmål me nån mjukost på...!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

TACK!!! ja grymt goda!!!

Kommentera inlägget här :