Jag är helt slut...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... sitter ÄNTLIGEN i soffan....
har hållt igång hela dan...
Gick upp tjugo i 10.. tog på mig åt frukost och åkte till jobbet... jobbade.. kl 17 åkte jag och syrran till Pappa vi hjälpte honom att ta ner tältet från i Lördags.. i morgon kommer han och lämnar det på jobbet...
gick rätt fort... bara 20 min typ.. så efter det åkte jag och Linda och handlade...
Det var en prövning.. mitt socker sug var enormt.. men jag stod emot.. och åkte hem och lagade mat i stället...
en slags wok...
lövbiff, bacon, paprika, champinjoner och lök med sweet chili sås och soja ...
det var allt.. strödde över lite feta ost över det hela bara...
Daniel klagade lite.. men .. lika bra att han börja äta maten oxå..
efter maten bytte jag snabbt om.. åkte till gymmet.. solade.. sen stod jag och bara väntade.. jag hade 1 reservplats på passet Bodybattle.. en blandning av Body Combat och Body jam...
4 min innan passet började så fick jag veta att 2 inte dykt upp så jag kom med.. fick rusat upp.. haha.. tur LInda höll en plats för mig...
ja passet var grymt svettigt... vi var så sjukt varma allihopa.. det blev så fuktigt på golvet så det var halkrisk..!!!
men kul var det... Body Combat är ju min favorit...
Body jamen är ju mer dans och jag har nog aldrig känt mig så ofokuserad och bortgjord... såg förjävligt ut haha.. men jag kämpade på..=)
nu har jag tatt mig en efterlängtad dusch...
och gjort en god smoothie...
Tog 2 plommon en nektarin och så hällde jag i lite Gul kiwi fruktdryck och lite mjölk och så på med mixern... GOTTIGT!!! =)
2 ägg hade jag kokat tidigare idag så dom slank ner nu..
nu funderar jag seriöst på att redan gå och lägga mig.. lägga mig och läsa...
trött..
och sleten i kroppen...
skall träna i morgon med.. och på Torsdag.. PÅ Fredag jobbar jag..=)
ha det vänner...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag har också kommit igång nu.. Imorgon ska jag köra bodypump och zzzzzuuuumba! upp till bevis! :)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

ja heja oss nu då..=)

Kommentera inlägget här :