jag är sur...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... sur på att min mens vägrar ge med sig utan att man vaknar istället med världens jävla blodflöde i trosan plus mensvärk som inte är från denna värld!!!!!!
Jag måste ringa min gynekolog och få byta ut mina minipiller mot nått annat... så här har det varit ett tag nu... orkar inte blöda mer.. kan inte gå med skydd hela tiden för då blir fiffi sur på mig!!!!!!
sen insåg jag även förutom ett bakfullt huvud så har jag inte fått med mig min kamera hem.. jag hoppas innerligt att den ligger i chauffören vi åkte med i gårs bil!!!!!!!
Jag dööööör annars!!!!!
Min kamera!!!!!!!!!!
Med en bild på mig och Björn Rosenström!!!!!!!
FAN!!!
Jag är så JÄVLA noga med mina grejer så detta är ren katastrof för mig!!!!!!!
***********
Kvällen igår var i allafall fantastisk!!!!!!
det var sjukt kul!!! =)
Åkte ju till Olofstorp vid 8...
Daniel hade tänkt köra då han var bakis... så vi tog min bil.. men det visade sig att vi var för många chaufförer så Daniel blev jus å klart sugen på Öl.. så han började dricka han med.. ställde bilen där..
sen vart vi 3 bilar som började åka...
mot Herrljunga...
jag hade bara druckit typ 3-4 öl men shit.. jag är så löjligt lättpåverkad och nu när jag går på diet och med mens så klart det slog extra hårt.. kunde inte dricka mer satt typ och sov i bilen på väg upp..=)
väl framme vart jag ändå pigg men kunde fortfarande inte dricka nått!!!
det räckte för kvällen.. haha
var typ fjortis disko oxå.. så där stod jag Trez och en tjej som heter Maria och dansa as ball!!!
sen tog vi plats längs fram vid scen...
var grymt kul...
folk trängdes bara som FAN!!!
så Folk bakom mig var ju vansinniga..
jag föröskte håll mig lugn och harmonisk under konserten och sjöng med och skrattade och hade kul!!!
Så jäkla sköna låtar!!!
jag stod typ själv till slut för alla hade fått nog och var vansinniga..
jag blev så klart rätt mosad men det var det värt..=)
efter konserten gick vi till bilarna med en gång för där var alla som hade fått nog=)
höll i min kamera då..
för min väska, sjal och tröja hade Trez!!!
satte mig med alla grejer i bilen.. och måste bara lagt ifrån mig min kamera i bilen bland alla grejer!!!!
jag och Daniel sov ju hela vägen hem.. är ju ändå en timmes bilfärd typ..
kom hem och vart så jäkla skönt att få gå och lägga sig...
bakis är jag.. efter typ 4 öl.. hur sjukt är det!!!
men men..
Daniel har skcikat ett sms till han som körde.. jag hoppas så innerligt att min kamera ligger i hans bil.. jag dör annars!!!
FAN!

nej en dusch hade nog suttit fint nu..
kl 14 skall vi på släktmiddag hos Daniels kusin...
ha det

Kommentera inlägget här :