KATTastrof!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. jag e fortfarande lite skakis...
silket trauma..!!
Skulle släppa ut Helge då han som vanligt när han indikerar på att vilja gå ut krafsar på dörren.. öppnar dörren och möts av grannkatten som rusar in efter Helge.. jag skrek ju till nått jävulskt.. och får mota bort den andra katten då Helge får springa in i vardagsrummet och gömma sig... Katten var GALEN!!!!
Daniel fick jagat ut katten och Helges ragg har nog aldrig varit så stor... stackars mammas älskade gamla gubbe.. glad att han inte fick hjärtsnurp och totaldog på hallgolvet av händelsen...!!!!
Jag har ju sån skräck för katter som bråkar då jag hamnat i kläm en gång och blivit rejält biten... (har skrivit om det innan läs bland kategorierna "Visste ni?")
nu löste det sig men fy!!!!
Jäkla katt!!!
Nu går Helge runt och luktar på allt och är jätte misstänksam.. lilla plutten!!!
mammas plutt!!!
jag har som ni märker inte kommit någonstanns...
har inte orkat laga nån mat.. och har inte åkt till Linda..
nu är det för sent för middag så skall bara äta kvällsmat...
ducha och gå och lägga mig.. kanske skall läsa dom 2 kapitel jag har kvar av boken.. har verkligen dratt ut på denna bok då jag INTE VILL läsa ut den.. för vad skall jag då läsa?????
om exakt en månad idag är det sagt att jag skall få DVDn "Eclipse"..

Längtar ingenting... LOVAR!!

JA jag är Twilight nörd!!!!
har betalat räkningar.. och suttit och renskrivit min Tidrapport till Stures...
inte tatt ut nån lön där sen April... blir några tusen nu i September!!! Göttans...!!!
Fan vad tiden går fort..
för exakt ett år sedan fick jag nu i dagarna nyckeln till lägenheten...
=)
bott här nu ett år..=)
Nä.. äta nått och duscha sen...
passar på att njuta av en kväll hemma i tv soffan då jag inte har en hemma kväll förrän på Söndag!
Jag känner mig så grymt duktig.. inte ätit Godis eller chips på snart 2 veckor!!!!
har blivit bjuden på kaka på jobbet och då tagit en liten bit.. idag bjöd ju jag och då tog jag oxå små bitar...
något måste man unna sig..
Och Idag unnade jag mig Sushi.. är ju Ris i det.. men jag ÄLSKAR sushi..!! LOVE IT!!

Även fast min mage absolut inte tål det så älskar jag det!!!!
Nä...
ha det

Kommentera inlägget här :