Ledsen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...för att jag varit dålig på att blogga...
Haft mycket att stå i.. och inte riktigt haft tid...
Idag har jag börjat dagen med att väckas av snuttan Jenny från Skåne.. hon var på väg till Göteborg för att hämta möbler ute vid Möbelgrossen här i Utby.. så vi skulle möta upp henne och hjälpa henne lyfta på möblerna på hennes släp..
kl 12 var hon här.. då sprang jag snabbt ner till tvättstugan för att få börja med tvätten.. tror ni inte grannfanskapet gått över sin tid och den ena mskinen hade nästan en timme kvar och den andra en kvart.. fick ju snällt stå kvar och gorma och svära i min tysthet över detta... när hennes ena maskin äntligen var klar slet jag ut innehållet vilket bara vidade sig vara ett par jeans... ÄRLIGT!!!!!
Precis då kommer grannfanskapet ner med sin dampson och uttrycket sig... oj ja jag gick visst lite över tiden... NÄHÄ!!!!!!!
Sa att jag hade bråttom...
fick slängt in en maskin i allafall och åkte sen med Daniel och mötte upp Jenny.. arg som ett bi vart jag...!!!
sånna småsaker som får mig att tappa humöret nu för tiden...
tröttsamt...
i allafall så är denna butik Möbelgrossen helt grymt..!!
Daniel har pratat om det innan men deras öppetider är få.. men möblerna är så sjukt fina och BILLIGA!!!
Ni bara måste passa på att åka dit!!
Jag såg ett grymt fint Tv -bord som jag vill att vi skall köpa.. får se när det blir av..!!
Jenny fick hämtat sina saker .. vi åkte sen bort till Utbys Pizzeria.. jag fick knappt i mig en halv kebabsallad sen sa vi farväl och vi åkte hemåt..
fick träffat min snutta en snabbis i allafall!!
inte setts sen November på min och Maries 30 -års fest!
Jag tyckte vädret såg lovande ut så jag tog min bok och en filt och gick ut och la mig på gräset här ute medans jag skötte tvätten...
var underbart skönt att ligga där..
Helge kom och joinade mig oxå..=)
hade det så gott så..
solen kom ju och gick men när den väl var framme var det sjukt varmt..
till slut var det bara moln och då gick jag upp.. låg där ute i typ 3 timmar..=)
upp och laga mat typ...
sen var det dusch...
sen slappa i soffan...
Daniel skulle ut och fira en kompis för han fyller år på Måndag.. jag kände att jag inte hade råd så skulle bara köra in Daniel till stan.. men han tjata på mig så till slut när jag bara hade typ 25 min på mig så bytte jag om.. sminkade mig och plattade håret och var klar nån minut i.. haha..
in till stan.. parkera bilen och gå bort till Star Bowling...
där var resten av folket... bowla en timme.. sen gå upp på övervåningen för lite roliga saker...
även lite sånt här..
Daniel sköt änder..=)
var en trevlig kväll.. men jag kände det var dax att åka hemåt när kl var halv 1...
Daniel åkte med dom andra till Olofstorp..
jag svängde förbi Macdonalds och ville ha en QP och en vanlig hamburgare... vet dock inte om det var så att dom fick ta och döda kossa innan för det tog ta mig fan nästan 20 min innan jag fick det!!! SJUKT!!!
slafsa i mig och åkte hem..
nu skall jag sova!!!
Ha det

Kommentera inlägget här :