Nu ...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
bakas det...
en kladdkaka och en citronsockerkaka...
mumma!!!
hemma efter sista IBS mötet...
har fått en slags IBS kost diet jag skall testa...
får se hur den funkar...
jag vet ju att det är så mycket mer jag måste ändra i min kost...
mycket mer jag måste lära mig!!!!
men jag får lära mig genom åren så enkelt e det.. kommer ta lång tid som dietisten säger!!!
får börja äta mer kokta grönsaker än färska grönsaker.. skall vara bättre för magen!!!
***********
på tal om mat.. skall få i mig lite mat nu.. sen åka till gymmet... föröska hinna sola.. sen halv 8 e det BODYBATTLE!!!
WOHO!!!
Nu har inte min ischias nerv krånglat sen i Fredags... kände av det lite lite lite idag bara på jobbet men annars inget så nu borde den hålla för ett tufft pass..!!!
ha det gott

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack du söta!



Jaaa, du lagar ju grym mat hela tiden, och KAKOR! Mumma:)



Kramar om

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

När ska man bli bjuden på dina goa bakvärk???????

3:e kommentar, skriven , av Marie den runda....:

oj.. glömde skriva mitt namn... men det va jag det som vill bli bjuden ;)

Kommentera inlägget här :