Ny vaken...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... *gäsp*
shit... trött...
var en hård dag igår...
jobbade 6-12...
sen hem... hann vila 30 min och packa ihop grejer sen duscha fixa håret och sminka mig och ta tåget...
ja jag skrev TÅGET.. haha..
så tyåiskt att det skulle krångla med spåren bara... insåg ca 30 sek innan tåget kom att det kom på andra spåret.. skoja vad jag sprang!!!
haha..
hann med det i allafall.. i Stenkullen stod Henke och körde mig till jobbet...
in och ta på sig T-shirten...
ut till dom andra på gården och vänta på att föreläsningen skulle vara klart i tältet så vi kunde börja duka...
och som vi duka...
för över 200 pers..!!!
jag fick mig en öl och var glad..=)
dukningen!!!
efter vi hade fått dukat och fixat så fick vi bytt om och förberedde det sista.. sen var det dax...
min största kräftskiva EVER!!!!
aldrig sett så mycket räkor/kräfter och krabbklor!!!
en glad jag bland maten...=)
sen var det bara att hugga in...
min räktråle..=)
var bara en liten del av allt jag åt...=)
hungrig jag..=)
Roligaste på kvällen var nog när Lindas klaffstol plötsligt gav vika och Linda helt plötsligt låg på golvet inför 200 pers...
lite hon skämdes då!!!
det roligaste av det hela var att en mycket kraftig tjej hade BYTT stol med Linda alldeles precis innan för Linda hade en vanlig trästol innan.. Undrar om tjockisen var synsk och visste att detta skulle hända.. haha... det kanske var hon som satt på den innan och visste att den var dålig!!! hmmm...
jaja.. Linda skämdes men var glad ändå..
det var nått fel på min blåsorm!!!!
haha.. nä kvällen var riktigt rolig...
blev typ 2 cider 2 öl och en svag drink.. men det räckte som vanligt för mig.. haha
Kl 22 kom Daniel och hämtade mig... 22.30 låg jag redan i sängen och sov typ.. haha
trött!!!!
i morse hade vi sovmorgon började inte förrän 8.. gott.. men det var bra tungt i mitt huvud.. shit...
men jag kom till jobbet och segade mig igenom dagen.. var ju fler än jag med tungt huvud.. haha
kl 14 slutade vi... åkte och handlade snabbt .. slut på toa papper...
hem... donade lite...
blev sen plötsligt vrålhungrig och hela jag började skaka...
händerna var helt sjuka...
måste haft en sjukt låg blodsocker nivå...
kunde knappt äta... skakade bara...
efter maten gick jag bums och la mig...
slocknade med en gång och vaknade nu för en liten stund sen..
Daniel har inte kommit hem ännu för han har sitt första jobb idag!!!
får se när han dyker upp..
jag har lovat att åka med på sista grillpartajet för jobbet ikväll...
ute vid Aspenäs herrgård i Lerum...
göööööra fint där ute...
skall vara där senast 19...
å jag borde ju sätta fart nu.. ville bara säga att jag lever.. är nykter och kör ikväll känner jag...
blir inte sen. skall bara äta.. ha det!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karin:

Äääälskar skaldjur. Ska på kräftskiva imorgon.. Men jag längtar till hummerpremiären! Mmmmmmm hmmmmmmmm hummmmmer!

2:a kommentar, skriven , av malin:

Hummer är snuskigt gott.. dock bara fått upplevt det nån enstaka gång.. är ju fan en månadslön som går åt... haha..=)

Kommentera inlägget här :