Silken slö dag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja idag har jag icke gjort mycke...
Daniel åkte tidigt i morse för att åka till Nässjö och köpa lastbil till deras kommande projekt...
så jag låg i sängen själv efter det och det var så gott så jag vaknade inte förrän 12.30..
shit.. längesen jag sov så länge.. haha
men behövde väl det.. var ju så bakis hela dan igår och kan fortfarande känna av det i huvudet idag...
nu har jag precis slafsat i mit detta..
Köttfärssås med pasta!
Gött va det för jag slarvade och åt ingen frukost idag..
det slarvar jag aldrig med annars...
för äter man ingen frukost så ställer kroppen in sig på svält resten av dagen och tar då åt sig all fett du äter under resten av dagen...
Det hoppas jag ni vet folket!!!
Slarva ALDRIG med frukost!!!
det blir du inte smal av!!
idag hade jag planer på att bara lägga mig på en filt här ute och läsa ur min bok.. men så ringde Linda och fråga om jag skulle med en sväng till Allum... Robin skulle köpa spel till sitt X-box...
jag åkte med.. och fick handlat mat bara på ICA inget annat!! Duktigt va?
höll mig borta från reorna..=)
nu är jag ap mätt.. och skall väl fortsätta slappa lite..
kanske skall lägga mig ute och läsa nu då..
Daniel är väl inte hemma än på nån timme eller 2..
skönt..
ha det

Kommentera inlägget här :