Sjuka drömmar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. kan man ju lungt säga att jag haft...
hela natten känns det som.. känner mig inte alls utvilad!!!!
vaknade för en stund sen och kom då på allting jag drömt.. och inget har nog nått sammanhang!!!!
det sjukaste var nog att min syster Linda gick på Heroin....
antagligen på grund av filmen jag såg precis innan jag la mig igår.. handla om en tjej som tog heroin..
hatade, fruktade drog.. måtte ingen i min omgivning drabbas!!!!
Sen när Marie lånade ut 2 väskor till mig som hon tydligen använde.. haha.. tror faktiskt det va så att jag lånade hennes bil och väskorna låg i bilen men jag körde ändå min egna bil... fast den blev stulen.. av ÅSA!! som bor i USA!!!
mötte henne på en parkering i Hulan när jag kom med min bil..
då satte hon massa männsikor i min bil för dom skulle iväg på nån handbollsmatch...
och så körde dom iväg med min bil och där stod jag som ett fån och med en förundran mest över vad Åsa gjorde i Sverige på grund av en handbollsmatch... !!??
haha. sjuka dröm... jag gick vilse... och blev tillsagd av massa trädgårdsskötare att hjälpa dom med ett trädgråds parti.. förskte förklara för dom att jag inte bodde där..
allt var bara sjukt sjukt sjukt..
till slut befann jag mig på ett slags läger... någonstanns ute på en massa öar i Sverige...
det var en massa folk där men dom var utvecklingsstörda...
jag hoppas jag bara jobbade där..
haha
alla skulle ut med kanoter i allafall..=)
sjuka sjuka drömmar..
hur kan man drömma så mycket!!??
jag sov ju själv i natt..
Daniel sov i Olofstorp...
nu tänker jag äta frukost.. sen funderar jag på att ta ett passa Body Combat här hemme!!
MÅSTE träna MER!!!
jag är så förbannat slapp!!
ha det

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Vill du låna en väska eller??? ;)

2:a kommentar, skriven , av malin:

haha.. men bara om du inte har DINA saker i den..=) jobbigt när du ringer från en mobil och säger att jag har dina andra 2... du har för många mobiler tror jag..haha.. drömmar e så sjuka!

Kommentera inlägget här :