varit lite duktig ändå...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... blev att jag drog hem till syrran förut...
dom skulle åka och bada Erla så jag hängde på... Hunden avgudar vattnet.. hon blir helt galet tokig!!!!!
alltid lika roligt att se..=)
värre var när hon panikbajsade två gånger så vi var omringade av äcklig hundbajslukt.. men annars var det trevligt...=)
efter det åkte jag och handlade lite... turbohandling kan man säga..
jag ÄLSKAR självscanning=)
sen hem och laga mat... PMS och grinig för hungern!!!!
jag var som ett morrande odjur i köket!!!
blev korvstroganoff....mumma...
med ris och gjort på lättkorv... lite nyttigt i allafall..=)
efter det svidade jag om och åkte till gymet.. mötte upp syrran där så solade vi och sen tränade vi Afro Power Dance... svetten dröp om mig.. det är en härlig träning där man mjukar upp kroppen rätt frikst.. behövs med en stelhet som jag har i min kropp..=)
nu känns det i ryggen i allafall.. gött...
det vara bara hem direkt och duscha med en gång.. så dyblöt av svett...
sen har jag suttit och äntligen läst ut bok nr 1.. fick idag bok nr 2 av Linda.. så skall börja på den...
upp tidigt i morgon då jag är hundvakt hela dan.. Daniel är i verkstan så jag få passa Erlisen helt själv!!
får se vad vi hittar på hon och jag..=)
ha det

Kommentera inlägget här :