Värktabletter...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... japp.. idag stod jag fan inte ut längre med smärtan.. så ringde vårdcentralen.. blev uppringt strax innan jag skulle gå hem...
sköterskan sa att starka värktabletter är det som hjälper just nu.. och att röra på mig men att då röra på mig milt.. typ lugna promenader.. jag får INTE träna..!!! =(
Jävla skit!!!!
Blir så trött på detta...
Efter jobbet åkte jag och handlade och handlade då värktabletter...
Dessa skulle jag skaffa mig enligt sköterskan...
min mage gillar väl värktabletterna så där mycket=(
jag käkade lite lunch när jag kom hem...
grillad kyckling utan skinn och en advokado...
mumsigt..=)
jag gick sen och la mig i sängen... var tvungen att vila bort smärtan...
läste lite tills min ögon inte kunde hålla sig uppe längre...
då var kl halv 2-2 typ..
halv 5 kom Daniel hem då väckte han mig..=)
oj så gott att sova...
och ingen smärta just nu.. bara ömhet...
jag skall ju jobba ikväll så får hoppas på det bästa!!!!
nu skall jag snart duscha...
sen skall Daniel och jag äta färska räkor... och jag passade även på att köpa varsin kräfta... vill bara smaka på en..=)
till det blir det kokt majskolv och en god sallad med Lime aliolo..
Daniel skall väl få rosta lite bröd men det undviker jag..=)
kl 20 är jag i Alingsås för jobb.. hoppas på en lugn kväll..=)
ha det gott...=)

Kommentera inlägget här :