2 advent...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp redan har en hel vecka gått.. och det andra ljuset är nu tänt...=)
Kan det bli mer nyttigt!!!
haha... trodde ni att jag hade fastnat på toa förut...??
hmm.. eller jag tror inte jag har tillräckligt många trogna läsare för att ni skall märka en sån sak.. haha...=)
Nå ja.. jag var tvungen att äta och sen åka till Olofstorp och hämta Daniel där innan jag kunde sätta mig här...=)
men nu är jag här...=)
Igår jobbade ju jag och Linda det var nästan löjligt lungt !!!
jag gick och smygkäka av julbordet som dom har nu... MUMMA!!!!
som jag längtar till på Lördag då första julbordet går av stapeln..=)
Imorse vaknade jag av en hungrig katt vid 9... gick upp och kissade och gav han mat sen la jag mig igen... halv 11 gick jag upp...
duschade och tog på mig och åt frukost sen ut i snöyran och slira hem till min farbror..
dax att repa lite... pappa fick dra efter en stund men vi körde på själva.. sen åkte även trummisen och då la vi enna av... haha..
slirade bort till Statoil och tankade sen åkte jag och handlade...
hem.. bajsa... åt lunch.. sen åkte jag och hämtade Daniel =)..
nu e det mys mys mys...
skall föra över massa musik på min Ajfån igen för jag uppdaterade miin telefon i Fredags och nu har jag ingen musik kvar...=(
ha en trevlig kväll!!
Nu skall jag dricka upp mitt julkaffe!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Fått nille på julmust, så blir nog en liten tjockis Tanja som kommer ut ;)

Kul med julbord, är inte så mycket för maten med själva grejen är ju mysig.. :)

Kommentera inlägget här :