Årsresume nr 1!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja då var det dax...
Återigen skall man gå igenom året och lägga ut det som varit speciellt för varje månad!
here it comes...


JANUARI!

Jag kan väl inte säga att detta år hade en bra början..
Var rätt så privata saker som hände i början men redan skrivit om det ändå!
En JObbarkompis som jag jobbat ihop med i nästan 8 år fick spraken då han inte var så shysst mot oss tjejer alla gånger.. hans varning blev nu en uppsägning och 2 dar senare när vi kom till jobbet möttes man av chefen på parkeringen som gav en den hemska nyheten att personen i fråga föröskt avsluta sitt liv!!
Kan säga att hela ens tillvaro vändes upp och ner.. och skuld och ilska och sorg blandades iett!
Vi hade ju tur som hade varandra vi flickor på jobbet men det var tufft.. för 3 dar senare så hade han gjort det han ville.. han somnade in...=)
Var mycket tårar under denna första tid i Januari!
jaja.. i bilder...
Åkte skridskor efter jobbet hemma hos Jessica A. i Tollered! Fan vad ont man hade i knän och röv efter det=)
My dog mässan besöktes med Marie... Syrran var ju där med=)
Var på 30-års fest för Eriksson på jobbet.. dock slutade det illa då det varit för mycket för mig i början av månaden så det slutade med Tut-tut Taxi och massa stesolid!!!
URK!
Sista helgen i månaden var jag och Daniel bjuden på fin fest..
det var smoking och finklänning som gällde!!
God mat och trevligt sällskap.. jag mådde väl inte helt hundra, drack inget och hade ju haft en jävla pissmånad..=(
FEBRUARI

Börjades med begravning...
och jag kan än idag inte lyssna på Takidas låt Curly sue för den spelades på begravningen och den var en av "hans" favoritlåtar
Jag gjorde stickprov vilket visade sig att jag var typ dö allergisk för ALLT!!
Fick äntligen massa medeciner och mår idag mycket bättre när jag sköter medecineringen!
Jag "tappade" ju min nummerplåt på bilen några gånger oxå vilket jag fick skämmas för då jag trodde den blev snodd 2 gånger och satte upp arga lappar i trappuppgången.. men när jag en dag stod på jobbet kom ju min chef gåendes med min nummeplåt i handen och fråga om den var min! DEn hade legat i en snödriva på parkeringen.. skämdes inte alls.. inte alls..!!
Min farmor dog tyvärr denna månad oxå!
Sista gången jag träffade henne...=(
Som sagt början av detta år var för jävligt!!
Alla hjärtans dag firades här hemma.. och jag och min älskling var kärare än någonsin=)
Så här fint hade jag gjort det hemma=)
Och halsbandet fick jag av Daniel=)
Sen var det massa kalas...
Mamma fyllde 60
Mamma och hennes vänninor..=)
sen fyllde även Jessica 30 år..=)
Vi var på gökboet och lekte loss..=)
Jag och Bettan firade även henne med att ta med henne på Gaynight på Park Lane!
Jag och Bettan innan vi drog ut!
MARS

Ja jag började väl denna månad med att inse att jag hade lite problem med mitt psyke... min chef tog tag i det och jag blev bokad på Psykolog möte!
Det var svindyrt med givande!
Jag mådde fan inte bra men jag gjorde mitt bästa för att vara social..
var på fest på Åkeriet i Tollered!
Kvällen var väl inte jätterolig för mig men men..=)
jag var sjuk mycket med hosta och skit och försökte ändå få ihop det med träning och bra kost!
Melodifestivalen följdes och jag var jätte glad när Anna vann.. men sen gick det ju inte så bra för henne ändå=(
Denise fyllde år och hon firades med att få en laptop!
Jag gjorde även Svenska provet för Polishögskolan och klarade det=)
Vet att jag beklagade mig mycket för min ekonomi!!!
Ja Jag var deprimerad och mådde allmänt skit!!!
Kul va=)
APRIL

Jag mådde ju fortfarande inte bra!!!
Psykologen besöktes och det kändes i min plånbok!!
Påsken kom och jag var nog som lågast då..!!
Usch e ju bara deprimerande att skriva om allt detta.. det var nog min lilla 30-års kris detta!!
Pappa flyttade ju ner hit och det var ju positivt för mig!!
Var middagar hos min farbror där dom bodde innan dom fick sitt hus..=)
Var även ute med jobbet på jobbet!
alltså på Stures!
Jag och syrran den kvällen!
Jag och Daniel firade även 1 år vilket vi firade på en god restaurang=)
var jättenöjd med kvällen=)
Vi var även på motormässan och pappa och lillsyrran följde även med..=)
jag bland bilarna!
sen avslutades månaden med Vlborg vilket firades bara på en restaurang med Daniel=)
Hans kompis JOhan kom dit sen och följde med hem.. killarna förfestade och drog ut jag stannade snällt hemma!
Fruktansvärt deprimerande att läsa om min April månad.. inte mycket som var positivt där inte.. usch!!
nä detta får räcka för nu... tar dom andra månaderna senare!

Kommentera inlägget här :