Då var det tredje advent..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. snart är det verkligen JUL!!!!
Så jäkla underbart!!!
Sorry för att jag varit så tyst idag.. men haft fullt upp..
slog upp ögonen efter en usel natt vid halv 11..
gick då upp...
fick upp en bakfull Daniel och bytte då sängkläder...
Visst ser det inbjudande ut...=)
Fick duschat och ätit lite frukost.. sen drog jag till Floda... hämtade upp pappa och åkte vidare till min farbror.. repade ca 2 timmar... 2 nya låtar som skall övas in...
"Proud Mary"
och
"Land of confusion"
Kommer bli grymt...=)
Efter repningen släppte jag av pappa och garva lite åt den stackars killen som hade kört rakt ner i diket precis framför Pappas hus.. haha..
åkte sen til Hulan.. gick bort till Marie och bytte julklappar med henne..=)
mina kändes fjuttiga jämfört med alla hennes.. var en present till mig med då hon inte riktigt vet om hon kanske ligger och har värkar då eller inte...=)
Fint kort hade hon fixat till presenten..=)
jag efter det fick jag handlat middags mat...
hem och satte Daniel i köket och jag dammsög...
sen ÄTA!!
Kassler med kokt potatis och pepparrotssås.. ibland är han duktig min lilla prins..=)
Nu är jag trött.. men ikväll blir det mys...
filmen "Inception" skall ses tänkte vi..=)
Så mys på er nu då..=)
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jeppezainab:

Interesting.

Kommentera inlägget här :