Denna Underbara dag!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Sitter nu i soffan ordninggjord och laddar för kvällens julbord... en cider slinker ner och jag väntar på syrran som snart står tutandes med bilen utanför...=)
Oj så jag skall äta för jag är RÖV hungrig!!!! =)
Ja fan vilken god dag detta e...
började med utdelningen där vid halv 12...
inte fick jag någon jäger men det trodde jag inte heller... men vi fick reda på att en bonus utöver våran plockbonus skulle trilla in på kontot innan jul... oj glad jag blev... ville ju inte hoppas på för mycket men min chef erkände sen...
5000kr skall vi få.. och då får jag ju även 4500kr i plockbonus... visst blir en del skatt på det med men ni fattar ju...
plus lön från Stures med...
OJ så jag skall köpa mig en dator i mellandagarna...!!! och ett par snygga converse skor.. och min tatuering skall göras...
sen skall Ullared besökas med.. haha
ja ni fattar ju dom pengarna kommer försvinna fortare än jag får dom... men jag skall fan skärpa mig och skriva upp varenda kr jag gör av mig... verkligen ha koll på det!!!!
Gott e det i allafall!!!!
GLAD!!!
Stord och packade våra julklappar idag med...
En flaska rött.. en flaska skumpa en stor bit oxfile och en jävla bit lax med...=)
Mumma..
Fick även denna julklapp från säljarna...=)
GOTT!!!
Nä nu har jag målat klart naglarna så kan inte skriva så bra nu...
bjuder på 3 bilder på hur jag ser ut inför kvällen...=)
Hej svejs=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Härligt med lite julbonus.... såklart du ska passa på att köpa en dator nu, din är ju så gammal att den lär ju inte vara med länge till. Fin du va till julbordet.. Kram

Kommentera inlägget här :