Frajdag!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
TJOHO!!!!
det är Fredag...
och jag har en LEDIG helg framför mig... om bara ångesten över detta kunde släppa så skall jag njuta av det med...=)
Jag är så jäkla pengakåt och så van vid att kosing rullar in varje helg så jag får bara en klump i halsen av att vara ledig.. är det bra?.. öhhh NEJ!

Jag gillar verkligen att jobba... dels för det sociala och dels för pengarna...

Jag är ledsen men jag förstår mig inte på folk som sitter på sina rövar dagarna i ända och inte gör NÅTT !!!
Jag hade fått fullständig panik!!!
Jag älskar arbetsvilliga männsikor... folk med go i... som har energi och kraft till att göra saker...=)
Som jag=)
haha..=)
Nä.. snart skall jag inte göra nått.. då skall jag nana lite...
Jag har jobbat, solat och handlat inför helgen...
glömde dock mjölk och creme fresh så det får Daniel köpa på väg hem..
jag har ätit sallad till lunch nu och väntar på att magen skall lugna sig lite så skall jag vila sen...
Härlig helg ändå..
Tänkte dra med Pappa och lillsyrran in till stan och julhandla lite i morgon... sen på kvällen är det JULBORD!!!
åhhhh LOVE IT!!!!
På Söndag vill jag ut till Fitness mässan
.. Men tydligen går biljetten på 400 spänn för att se just denna tjejs show!
Har följt hennes träning länge nu.. och hon är så JÄVLA grym så hälften vore nog... jag tror hon går och vinner hela skiten.. för hon är så sjukt snygg och har tränat så jävla hårt för detta..!!! Hennes chanser är STORA!!!
Hade gärna velat åka dit och se henne få pokalen..=)
Ja sen skall jag träffa Marie med.. och byta julklappar med henne.. =) Mys...
Härlig helg...
skall bli kul..=)
nä ha det gott då...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Jag är glad om du hejar hemifrån!

Och bakpotatis, MUMMA!!!!

Kramar om

Kommentera inlägget här :