Ganska så trött nu....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. jag älskar när jag är så där effektiv och får saker och ting gjorda... jag blir så stolt över mig själv då...=)
Idag efter jobbet drog jag till gymmet... började på bandet med 5 min snabb gång sen 10 min snabb löpning och avslutade med 5 min snabb gång i uppförsbacke... gott...
efter det gick jag på axlar och biceps med hantel.. sen bröst i flying maskinen och körde sen slut på mina baksida lår för att sen köra lite axlar i rodden avslutade sen i helvetes maskinen för magen... jag har sån FET jävla träningsvärk i magen från i Måndags då jag körde den så jag ville bara ge magmusklerna lite mer träningsvärk.. haha.. trodde jag skulle dö.. men sån go känsla det e.. jag älskar det.. man taggar till och ser ut som man skall döda nån typ.. tror killarna mest blir rädda för mig på gymmet då jag står och frustar och pustar och visa tänderna.. haha.. men jag skiter i hur jag ser ut.. det är jag, spegeln och övningarna jag kör... dom andra kan dra!!!
Min chef och en kille från jobbet som håller på att gå ner i vikt som FAN nu var där samtidigt som mig... det var kul=) Dom tyckte jag såg arg ut.. haha..=)
jag avslutade med 5 min på crosstrainern... det kändes som FAN i mina vader och röv... SHIT!!

ja efter det kände jag mig nöjd.. åkte hemåt...

In och bädda säng... diska lite .. fixa lite lunch och medans det värmde så duschade jag, åt lunch och tog sen mig själv i kragen och ringde lite företag.. jag skall ju byta försäkring på bilen nu till Volvia då jag har en Volvo och får mycket billigare månadskostnad på den..
så ringde Aktsam och sa upp min föräskring där från och med årsskiftet och ringde Volvia för att se hur jag skall gå till väga nu.. skall få hem papper som skall skrivas på och skickas in sen skall det vara klart...
ringde sen Svensk Fondservice då jag fått 6 brev från dom nu på mindre än en månad...
tror dom vill mig nått.. haha..
dom behöver ha en pinkod av mig så det har jag nu oxå fixat så jag får hem en ny så dom kan sköta mina pensionsfonder så jag slipper sköta skiten själv.. HATE IT för jag bryr mig inte då jag bara är snart 31 .. men jag kommer behöva dom vid 65 så ändå viktigt att få det gjort.. betalar dom 589:- om året för att dom skall sköta det..=)
så det är grymt skönt att fått det gjort.. har nu oxå varit nere och satt upp en tvätttid för i morgon kväll.. gott..=)
nä nu är jag sjukt trött.. har gjort mig förtjänt av en vila skulle jag tro.. så ha det=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adam:

Bra jobbat =) Kör hårt!

Kommentera inlägget här :