GOD JUL!!! =)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hallå folket=)
Idag fick jag äntligen sova ut... var inte uppe förrän kvart i 10...
vi började med att öppna våra paket då för igår kväll var jag så trött så jag somnade ifrån allt...=)
fick ett par assnygga skinnhandskar av Daniel..
dock måste jag byta storlek tror jag för dom var lite små...
sen fick jag ju även Laila Bagges parfym av honom oxå det visste jag ju så den skall ju bytas till nått annat=)
Sen öppnade jag Maries paket.. visste ju att jag skulle få en rosa morgonrock..=)
så sjukt skönt material på den..=) Så nu har jag 2...=)
sen fick jag även denna från Marie...
Mina två allra närmsta och älskade vänner... blev jätte glad..=)
Daniel har nu fått sätta upp den på väggen i sovrummet=)
Efter all paketöppning så gjorde vi frukost...
Gröt frukost så klart=)
mumma..=)
nu färgar jag utväxten i håret och har noprat ögonbryn och skall snart duscha sen ta på mig och måste nog fan en sväng till Allum idag med... FAN!
jaja..
kl 14 skall vi till pappa och stannar där hela kvällen.. sover där med.. sen hem till Daniels föräldrar på juldagens morgon..=)
hoppas alla får en underbar JUL!!! =)

Kommentera inlägget här :