Hallå eller...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Sitter med min nya pyjamas på mig...=)
Efter min lååååååånga sovmorgon i morse så var jag sugen på att åka till Allum... se vad rean hade att erbjuda... tydligen tänkte halva Sverige likdat.. sjukt mycket folk var det!!!!
Hittade i allafall 2 saker som jag ville ha...
pyjamas och sen vit mössa med vit halsduk=)
Hamnade först på HM...
Pyjamas byxer 99:-
Pyjamas tröja 99:-
Tröja 99:-
Trosor 30:-
hittade sen dennna fleece tröja på Intersport.. perfekt för promenaderna.. som jag nu ligger på latsidan med...
Fleece tröja 150:-
Hanade sen på Bik Bok och hittade dessa..
Mössa och Halsduk 124:-
jag är nöjd...
Vill ju kommit iväg för att kika på dator nu i dagarna med.. men skulle vilja ha Sture lönen först men få se om den trillar in i morgon.. HOPPAS!!
Kanske blir bio i morgon med Linda och ungarna..=)
Kvällen igår var bra... alldeles lagom...
Hade ju förfest hemma...
vi kom ju iväg först vid 12 på natta hemifrån... trodde det skulle vara sjukt mycket folk men det var alldeles lagom...
självklart träffa man på massa man kände...
det är alltid kul...
men jag tror jag vuxit ifrån utelivet...
mina vaktgener är för stora nu för tiden.. jag kan inte slappna av och är på helspänn och har koll på folk och tycker bara att alla är för fulla och jobbiga...
jag är ingen partytjej längre...
tråkigt men sant...!
Men Jessica och hennes syskon var där det var kul=)
Sofia, Jessica och jag=)
kl 2 stängde dom ju så då tog vi tåget hem... hem och slocknade som ett ljus...=)
Nu skall vi kika på film här...
Daniels 2 kompisar är här... så ha en trevlig Kväll=)

Kommentera inlägget här :