Häpp!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Då var kvällen kommen... just nu har jag en sovande Daniel i soffan!!
Jag har ju varit och kört med bilen och hamnade hemma hos LInda en sväng efter nästan 1 timmes åktur...
gick ut med ERla och busade lite... hon hoppade ju upp på studsmattan och tyckte vi skulle hoppa lite...
sen blev hon sur på mig och bet mig i armen så har fått blåmärke där... shysst hunden.. shysst!!!
Efter besöket hos syrran åkte jag vidare och tankade bilen... kollade även oljan.. ja olja fanns det men att begripa sig på hur mycket det var i det fattade jag inte... konstig sticka!!!
sen handlade jag lite på Lidl..
och Daniel ringde då och var hemkommen.. han ville ju såklart ha PIzza.. så.. det fick bli det... BLÄ!!
Min mage pallar fan inte Pizza...
När jag kom hem med allt så stod allt detta i hallen..
Är ju inte bara till oss...=)
Då hade det vart lite alkisvarning=)
efter vi käkat så gick jag in i duschen och när jag kom ut så låg ju Daniel i denna ställning i soffan och stensov..=)
Lilla pussen=)
nu skall jag nog lägga mig lite försiktigt brevid han och kolla film=)

Kommentera inlägget här :