Nej men hallå snygging!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Vad gör jag här????
Jag borde befinna mig i Ullared just nu...
men tyvärr insåg min kära syster att vårat slösa syndrom vi har i släkten hade gått för långt för henne... hennes ångest tog över så vi ställde in det hela...
Men jag hoppas på att kunna svänga förbi Ullared i veckan ändå för NYÅR börjar luta mest åt att åka ner till Daniels föräldrars jaktstuga nere i skåne...
då åker vi ju ändå förbi Ullared.. typ..=)
Men att gå in på Gekås med Daniel är som att Äntligen få åka utomlands men bara hamna på en flygplats för att sen få åka hem igen...
han HATAR affärer och det är en väsande Daniel jag kommer ha i nacken.."Skynda dig nu jag åker själv snart!"
men men.. får la sätta han vid ett matställe så är han nöjd ett tag..=)
Sitter vid min nya dator och har nu testat min webcam... den duger ju i allafall..=)
haha... having fun..=)
Idag har jag bara varit en duktig flicka istället=)
Sov länge dock... verkar som jag behöver det.. halv 12 gick jag upp först... min bil är tydligen död i batteriet enligt Daniel... för hans bil har varit det 2 dar irad så han har startat sin bil med min men idag var min bil oxå död så vi skall få igång den när han kommer hem men just nu är jag låst här hemma.. gör inget.. har massa att göra här hemma ändå.. och inte kommer jag iväg för att slösa pengar någonstanns.. gött..=)
Daniel fick ju istället ta hjälp av sin jobbarkompis som fick kommit hit i morse och startat hans bil.. jag var inte så sugen på att gå ut i kylan då för att starta min bil så jag betämde mig för att bara vara hemma idag istället!
så.. istället har jag bokat tvätttid och har dammtorkat lite ... har tvättat 2 maskiner nu och skall nu ner för att sätta på 2 till..
hörs väl sen... sitter ju bänkad vid min nya snygga dator..=) Som jag längtat efter en ny dator.. i 2 år tror jag om inte mer.. nu ÄNTLIGEN hade jag pengar till det=)
syns sen..=)

Kommentera inlägget här :