Redan Onsdag!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Årets slut närmar sig med stormsteg...!!!
Jag sitter i pyjamasbyxer och collegetröja och inväntar snart Bettan som kommer med Thai mat till oss... Vi skall kolla på "ECLIPSE" fick den för ett tag sen men lovat Bettan att inte kika på den förrän hon kunde... och idag har vi bokat=)
Daniel är ledig idag och försöker få igång min bil.. jag har inte haft bil på snart 4 dar nu...
batteriet har stendött och vi kommer inte ens in i bilen för att kunna öppna huven så Daniel försöker lösa det hela med att helt enkelt bryta sig in...!!! VI måste ju få upp huven så vi kan ladda batteriet.. inte jätte lätt!!!
Hoppas han löser det!!!
Jessica kommer även hit sen med... och kollar på filmen...=)
Mys mys...=)
Nä ville bara säga God morgon...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Dessa bilar... hade inte kört bilen på ett par dagar så mitt batteri var helt urladdat igår när man skulle iväg.... tur Mikael kunde komma och hjälpa mig.. hoppas ni får det mysigt.. inte kollat på min än heller.. kanske ska ta med den till sjukhuset.. har ju en bärbar DVD :)

Kommentera inlägget här :