Som jag donar=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja vad tycker ni nu då????
Jag vet den är sjukt stor!!!
Och texten är stört löjligt liten och mesig ...
men jag har bara Paint på denna dator så då får man göra det bästa man kan med det..
nu får den vara så här...
jag har ingen proffsblogg så då skall jag väl inte ha en proffsheader heller antar jag=)
jaja.. jag tycker jag är duktig som sitter med detta helt själv och lär mig...=)
jag är jätte trött och slapp idag...
blev att köpa kycklingrulle till mig och Daniel efter jobbet idag.. hem lägga sig i soffan... tvättar faktiskt lite det är allt... nått annat orkar jag fan inte.. har nu fixat med bloggen bara..
MÅSTE in och duscha för jag luktar gammal svettig arbetarpungkula typ...
Semestern kan inte komma lägligare just nu...
jag vill ha semester NU!!!
fick min lönespec idag...
nästan 23000 får jag ut från ett jobb då!!!
gött...
livet är gott ibland..
haha
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentera inlägget här :