Tjaba tjena hallå=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hemma in das soffa...
alltså jag e ju bara bra velig ibland.. min ålder gör sig påminsd ständigt nu för tiden.. mitt minne sviker mig och jag är bara allmänt rörig i huvudet... Min kära syster påpekade idag om mitt sena inlägg igår... årtalen jag skrivit stämde ju inte alls.. så har rättat till det... sorry om jag gjorde folk förvirrade.. kan bara skylla på trötthet...
och i morse packade jag min träningsväska IFALL jag skulle orka träna efter jobbet... väl på jobbet blev jag ju ännu en gång påmind om min glömska ... var ju möte kl 18... sista anhörighetsmötet...
Så efter jobbet idag drog jag och syrran till Lerum.. jag var som vanligt hungrig som en varg trots sen lunch kl halv 2... nästan en hel 90 grammare slank ner från gatuköket Mos1...
sen in på blomsteraffären och köpa avslutningsblomma.. vi hittade 2 jätte fina julblommor..
åker upp till höjden hemmet... becksvart... men va FAN!!!
vi anade då att mötet antagligen hade varit dagen innan... FAN!
ja så jag och Linda tog varsin blomma och åkte hemåt istället...
visst var den fin..=)
jag åkte och handlade... sen när jag kom ut kom jag på att jag hade glömt köpa frukost för jag jobbar ju tidigt i morgon... FAN... Minne igen ..!!
Skulle gå in igen och kom då på alla jävla burkar jag hade där bak i bilen... så jag konkade med mig dom 3 kassarna och ställde mig och började panta...
men gött med nästan 200 spänn i fickan...
sen hemåt... packa upp allt.. och nu skall vi snart kalasa på detta...
*mumma*
Jag är nyduschad och vrålhungrig igen.. vad fan är detta!!!!
ha det!

Kommentera inlägget här :