Tjenare!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Nu är jag levande igen...
Daniel glömde väcka mig (grrrrr) så jag vaknade av mig själv alldeles för sent... nästan tjugo i sex... skulle blitt väckt kl 17 ...hmmmf...
jaja..
gott va det...
nu har det dock tatt mig en stund innan jag kommit ur mitt koma tillstånd...
jag skall ställa mig och baka mjuk peppar kaka nu.. för jag har nämligen Namnsdag i morgon och hur kan man fira det bättre än med att bjuda på mjuk pepparkaka på jobbet...=)
bjuder på denna bild på mig och min kusin när vi var små så länge...
Nej vi är inte hel kusiner.. men hon har varit en del av familjen så länge så jag anser att hon är min kusin och min Farbror anser inte heller att hon är något annat än en dotter till henne så...
Detta är vårat första möte ihop.. och vi är verkligen som natt och dag.. haha=)

Kommentera inlägget här :