Underbara Lördag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
HEEEEEEEJ=)
Åhhh så underbart det varit idag...=)
Fått tillbringa dagen med älskade Bettan... vi har inte träffats på göööööör länge!!!!
Vi har vandrat inne i stan... är ju ALDRIG där längre.. och nu när jag var där inser jag hur mycket jag saknar det!!! Älskar GÖTEBORG!!!!!
var ju mycket folk men oj så mysigt.. och under lunchen så uppträdde ju några från IDOL!
Hade gärna lagt upp bilder på detta men eftersom BLOGG.DUM I HUVUDET inte vill samarbeta med mig så funkar inte detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÅHHHHHHHHHHHH!!!
Så trött så jag vill spy nu...
fick handlat 2 julklappar i allafall..!!!
ja men se där ja... där kom ju en bild... en liten en .. ja då funkar det!!!

CP!!!

Mina julklappar hittils i allafall..=)



jag fick upp alla bilder nu utan bilden på Linnea...

Geir, Weise och Olle på bilderna...
Weise gjorde en sån sjukt bra version av "Living on a prayer" med Bon jovi!
akustisk och det var grymt bra!!! Fan vad duktig den killen e...!!
Jag är nu hemma i allafall.. har gosat med denna going!!
jag och Daniel har druckit kaffe...
Det behöver jag idag!!!
skall ju snart jobba och e sjukt seg i mitt huvud nu!!!
måste vila lite...
så nu skall jag bara falla pladask mot soffkudden.. så ha en trevlig kväll då...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

DU är för söt :)

Jag hoppas det, vad snäll du är!

Skitkul du kommer och kollar!!

Snart ska jag får börja njuta och leva och jag längtar!

Ser ut som du haft en underbar dag!

Kramar om

Kommentera inlägget här :