Alla Hjärtans Dag!

publicerat i Allmänt;
Mm... idag skall det mysas med min lover..=)
min baby e hemma och vi sitter och fikar just nu.. han spelar X -box och jag sitter vid datorn..=)
I morse var jag iväg  till min farbror och gick igenom låtarna vi skall köra på Farmors begravning ..
pappa får ju öva på sitt håll och vi på vårat så får vi slå ihop oss sen..=)
efter det åkte jag och handlade maten för ikväll.. kommer bli en överasskning för min älskling... skall steka kotletter med mozarella ost på som e formade som små hjärtan.. plus att jag skall göra hasselbackspotatis och Rosepeppar sås.. hans favoriter..=)
efterrätt blir nått jag fick prövat på igår.. hur enkelt som helst.. valfria frysta frukter jag tar blåbär, hallon och björnbär.. lägger det i en form sen har jag rivit vit choklad med kokos i som jag skall strö över.. in i ugnen och låt chokladen smälta sen äta med lite jordgubbsglass.. Laktos fri så klart=)
<---- Köttet=)
<--- Middagen avnjuts av lite alkoholfritt rosevin=)

Den rivna chokladen!!

Vilket resulterade i en skadad tumme...=)

Dukningen står nu klar och min älskling får inte gå in i köket!!!
Nu när min älskling kom hem så fick jag en alla hjärtans dag present...
Jätte fint halsband!!!

Min present till han e ju dukningen, maten, ett fint kort med en dikt i som jag skrivit till honom och sen bio ikväll.. och jag skall vara fin under och ha det fina halsbandet plus mina nya stövlar vilket resulterade i en glad min på hans ansikte när han såg dom.. haha..=)
Tyvärr tog min röda penna slut så jag fick skriva i svart till slut=(

Nu skall jag försöka få ut min älskling på en promenad sen skall jag börja med maten.. min älskling skall bli bortskämd ikväll..=)
Ikväll skall vi ju äntligen få se...
Hoppas alla får en trevlig kväll!!
varm kram till er alla..
TJIP

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Avis att ni ska få se filmen.. ville vi med.

Jätte fint halsband.. bra smak han har. Är ett plus i kanten på hans meritlista som pojkvän !!! ;)

2:a kommentar, skriven , av Marie:

hahaha.. där kunde du undrat.

Va bara lilla jag som lämna en kommentar ;)

3:e kommentar, skriven , av malin:

förstod nästan att d va du marie..=) Filmen var helt sjukt bra.. MÅSTE SES PÅ BIO!!!!!!

Kommentera inlägget här :