Denna Lördag!

publicerat i Allmänt;
Idag den 20 februari 2010
så har vi haft kalas för våran kära moder!
10.23 slog jag upp mina ögon och insåg silket jäkla bilväder d var ute!!! FY!!!
Hur skall detta gå!!
Började med bulgursalladen, och gjorde Rhode Island såsen resten packades ner och vi gjorde oss i ordning!!
Ut till Daniels bil och efter mycket om och men och backning upp för våran backe var vi iväg... hem till mamma och börja packa in det jag hade med mig i lokalen.. mina morgonpigga systrar hade redan varit där och dukat!!
Kalaset var riktigt lyckat.. på grund av mammas sjukdom så gick det ju väldigt lungt till.. jag hade gjort en god bål som jag fick beröm för
Smultron vodka/Sprite/Cranberrie juice/Hallon/Sjärnfrukt!
lite bilder!
Denise och Robin hällde upp välkomsdrinken!



Maten vi hade fixat!
Olika sallader/Rörer/såser/paj/skinkor av olika slag!



Folket!



Tårtorna!



Mamma och hennes väninnor!


3 av mina älskade syskonbarn!!!


Mina underbara syskonbarn!!



Tror inte dessa var bjudna på kalaset men stackarna fick vara med på en bild ändå..!
(son och mor! Skrämmande lika eller hur?)

Efter kalaset åkte vi förbi affären och handla hem lite godis och frukt
Nu tvättar vi och sitter i soffan och myser till melodifestivalen... ALCAZAR var ju givna men ballader... BLÄ!!!!
Tror dock denna omgång har dom bästa bidragen dom e ju trots allt i GÖTEBORG!!!
På väg hem lekte vi fotografer..=)
Måste ju förgylla snön!
Okej spontankommentar:
ELIN LANTO MED SMÖR PÅ!!!!!

Erik Linder= Tönt
Nä skall lyssna vidare.. mysa med godis och frukt och antagligen lite varma mackor och ta hand om tvätten!!!
5 maskiner tvätt det ni!!!
Ha en trevlig/snöig Lördag kväll!

Kommentera inlägget här :