Fredag!

publicerat i Allmänt;
Blev faktiskt lite förändringar i mitt Helg schema!
Syrran ringde i går kväll och fråga om vi skulle byta dag på Stures...
så blev det så jag skall jobba ikväll och inte i morgon.. gött!
Idag slutade jag och syrran redan kl 10
åkte då direkt och handlade först hämta allt kött vi hade betsällt i Hulan.. sen till Willys i Partille och handlade allt till festen!!!!
kändes skönt att ha det gjort... allting skall ju lagas ikväll.. jag gör mitt här hemma i morgon bitti tänkte jag..=)
Skall göra en bulgur sallad och en blandsallad plus en Rhode Island sås..=)
Just nu gör jag detta..
Utväxt och ögonbryn färgas..=)
Nu skall jag laga mat till mig och min älskling sen skall jag göra mig klar för jobb!!
Inget kul alls att behöva ge sig ut i detta väder men pengarna behöver jag!!!
ha det gött vänner..
TJIP!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Hoppas du kom helskinad fram och tillbaka från jobber igår... hoppas även mammas kalas blir bra idag... Kram

Kommentera inlägget här :