Gymmet=)

publicerat i Allmänt;
japp blev en sväng till gymmet förut..
men innan jag kom iväg höll jag på att slå ihjäl nån... en liten jävla idiot till kärring hade ställt sin bil precis bakom min så jag kom ju fan inte ut med bilen!!! höll på att bli skogstokig då jag insåg att jag skulle vara tvungen att knacka dörr för att hitta ägaren till bilen!!
gick igenom varje lägenhet i huset.. och hur pinsamt e inte det osminkad i träningsoutfit gå runt till grannar jag aldrig träffat förut och störa dom så här på torsdagskvällen...
många var ju snälla och tyckte synd om mig men nån jävla ägare hittade jag inte.. när jag väl kommer ut igen ser jag att bilen e på väg att köra.. så jag hann ju fan inte få tag i henne för att skälla ut henne.. åhhh!!!! Vansinnig!!
fick iallafall kommit iväg.. var en halvtimma sen till gymmet för det!!!
Började i ren frustration med att springa på bandet.. 2 km.. var genom svett och mör efter det.. sen gick jag på armarna.. biceps, triseps och axlar.. sen blev det lite mage och avslutning på stepmaskinen.. kände av fotbollsträningen från igår i bena.. så tog det rätt lungt..
åkte hemåt.. och har duschat och ätit kvällsmat.. nu sitter jag här och har precis pratat med Jenny i Skåne för idag fyller hon 31..=).. så tjötade lite och gratta henne..=)
Jenny och jag på min 30 -årsfest=)

nu väntar jag på att min älskling skall komma hem.. han e hos sina päron idag med..
ha det gott.. pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JenU♥:

Hoppas att du får en bra fredag =)

Kommentera inlägget här :