Hemma...!

publicerat i Allmänt;
ja jag ligger faktiskt i min säng igen.. redan varit på jobbet idag... men det var så sjukt lite att göra så jag tog komp strax efter 9.30 och åkte hem istället..=)
så nu har jag krypit ner och tittar på "Våra bästa år" och har datorn i knät.. fixat lite med bloggen och köpt nya VR som jag skall läsa sen=).. KENZA som pryder omslaget så var tvungen att köpa den.. stor inspiration till bloggerska..=)
sååå sjukt vacker oxå!!!
fastnat i bloggträsket och följer dessa storbloggare stort!!
dom e unga, snygga, rika och har haft både talang och flyt!!
hmm.. min Läkare ringde mig idag.. e väl rätt hårt att få höra det att min hälsa e rätt illa.. att jag ligger i stor riskzon för astma om jag inte redan har det vilket min läkare tror.. skall in på fler tester och då även ta tester för magen.. är ju laktos intolerant men kan även vara allergisk mot Gluten!!

Jag skall få korteson sprutor och tabletter plus en mask att andas i när jag får besvär..
Jag hörde på min läkare att hon tog detta på största allvar och att jag utsätter min hälsa för stor risk då jag har katt... =(..
Men jag ÄLSKAR Helge och tanken på att behöva göra mig av med honom är värre än nått annat!! Det e som att göra av med sitt egna barn för så mycket älskar jag han.. han e min son och varit i 13 år.. inte kan jag göra mig av med han bara så där..=(
allt känns rätt tungt och det känns som allt bara kommer bli värre..=(
e fruktansvärt påfrestande att vara så här allergisk och min läkare förklarade att trötthet är inte så ovanligt för nån som e så allergisk som jag..=(.. fick man ju svar på det!!!
nä känns jobbigt men kan ju inte göra nått åt det så får bara leva med det och ta den hjälp jag kan få!
nu skall jag sova.. för det står jobb på schemat för ikväll.. och i morgon e det SHOPPING som gäller... =)
Skall till Allum med marie och shoppa... skall bli grymt kul!!! =)
på kvällen e vid bjudna till Marie och Tommy på parmiddag även Ann och Erik skall dit och dom träffar man ju inte allt för ofta så det skall bli riktigt trevligt.. och i morgon gott folk då börjar MELODIFESTIVALEN!!!!

Kommer vara stenhård i bedömningen som vanligt=)
hmm.. nu e min kära far och hans familj plus mina storasystrar på väg till London för en shopping helg... inte alls avis... inte ett dugg...HMMMF!
men men.. jag fick ju en resa till Thailand så jag har inte rätt att klaga..!!=)
nä sova var det.. så hej svejs...!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Diza:

Oj... det låter inte så kul det där med din hälsa! Krya på dig!



Jag har frågestund på min blogg!

Kika gärna in och ställ en fråga, det skulle vara jättekul :)

2:a kommentar, skriven , av Linn-Lay:

Hej :D

kikade in och tänkte bara passa på att önska dig en trevlig helg när jag endå tittade förbi:D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

har tröttnat på att se henne på omslaget

4:e kommentar, skriven , av Marie:

Jobbig att höra att Helge skulle vara så "dålig" för dig... finns det inget du kan ta under tiden som underlättar? Han är ju inte så ung precis och har nog (tyvärr) inte så lång tid kvar.. men kommer han till ett bra hem så klart han inte kommer må jätte dålig över det, men självklart mår han bäst hos dig. Men din hälsa kommer ju i första hand.. ska bli riktigt kul och trevlig imorgon! Kram

5:e kommentar, skriven , av STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!:

kenza ser ut som ett litet lyckligt barn på bilden :D



Fin blogg du har föresten

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv; Tack, det var den =)

Allt bra med dej idag?

Kommentera inlägget här :