ja gissa vad jag äter...

publicerat i Allmänt;
.. säg OMELETT!!!!
MM.. lika god idag.. och satan vad enkelt d e.. varför har jag inte gjort detta innan=)
hmm.. inte blivit mycket till middag denna vecka.. men har ju inte hunnit...=(
I morgon kanske..=)
I morgon jobbar jag tidigt.. och så fyller ju mammsen år.. skall bli mysigt...
idag efter jobbet åkte jag direkt till gymmet mötte Jessica J. där.. vi spenderade hela 40 min på bandet och fick t.o.m med Jessica att springa lite med mig dom sista minutrarna.. jag har ju dö ont i foten men jag skiter i smärtan och tänker på min feta röv jag har och springer ändå..=)
var skönt., svetten lackade om mig...
sen tränade jag armar och bröst.. gött..=)
Hade som vanligt tänkt att sola.. men FAN vad tråkigt det e.. och jag blir bara blekare och blekare.. men jag orkar fan inte lägga mig där när jag e trött hungrig och vill bara hem.. hur skall jag kunna finna ro i att lägga mig i ett solarie då???
nä får gå här och vara blek och fet istället=(
fan måste färga håret med.. utväxt!!!!
Nä.. nu skall jag äta upp sen kika på Efterlyst kl 21.. love it.. ha det gött
TJIP!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adler:

hahaha go inställning på bandet Mollan :P

2:a kommentar, skriven , av Malin:

ja va fan måste ju få bort fläsket.. hatar speglarna bakom en.. får ens röv att se dubbelt så stor ut ju!!!

3:e kommentar, skriven , av Adler:

Du får helt enkelt ta löpbandet på andra sidan rummet ;)

Kommentera inlägget här :