Saturday!!!

publicerat i Allmänt;
Jag sitter i soffan själv igen.. haft en toppendag hittils..
började dagen med att åka till gymmet för att möta Jessica A..
Silket pass vi körde... e fett mör i min kropp och kommer ha sjuk träningsvärk i morgon...!!
Mina triceps.. shit..!!!
men så gott d e..!!
hem till mig efteråt.. vi duschade och tog på oss och blev sugna på Sushi... fick reda på att jag har en sushi restaurang på Partille tog ju!!!!
Oj så gott d va!!!
MMMMMM

Love it!!!
Efter det blev det att gå in på skopunkten.. och helvete vad snygga skor det fanns där inne.. jag och jessica insåg att vi nog led av lite skofetish!!!
För vips stod jag med en påse med 2 skor i.. kunde inte motstå!!!!!

298 :- för BÅDA!!!

Hur skulle jag kunna motstå!!!!!
Nu har jag precis kommit hem.. pratat med min farbror.. vi skall repa lite på låt till begravningen i morgon..

Den här vill pappa att vi skall köra för Farmor älskade Evert Taube!!
Jag vaknade dock inatt och hade denna på hjärnan
Eva Cassidy..!!!

behöver jag säga mer..??
Men skall jag köra denna kommer jag gråta ögonen ur mig!!!!
vi får se vad det blir... Tears in heaven e ett alternativ oxå...
nu skall jag fixa mig för snart kommer Jessica igen och då skall vi dra in till Gamlestan hem till en kompis till henne i Handbollen och ha spel kväll,äta plus JAG skall se melodifestivalen.. lung och nykter kväl.. Daniel e ju nere i Åsa.. kommer hem i morgon..!!!=(
var måttligt sur och besviken på han då han kom hem först halv 3 i natt... shit vad arg jag vart!!!
Där hade jag suttit med tacos och väntat hela kvällen.. men hans dator var viktigare..=(
INTE OKEJ!!!
FETT NONO!!!
Men vi löste det.. han e ändå underbar min älskling och jag älskar honom över allt annat.. vi skall ha det så mysigt i morgon kväll.. nån som har tips på mat att laga till sin älskling???
Ha en trevlig Lördag kväll!!
TJIP

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andréa:

Guuuud vad söt du e Malin!! Tack för det fina du skrev i min blogg! :) Du e minst lika grym!!

Kramar

2:a kommentar, skriven , av malin:

Äsch jag e väl inte söt.. haha... menar ju det jag skriver... vet ju hur det e att må dåligt över killar det kan verkligen knäcka en.. kärlek e nått utav det jobbigaste som finns...!!! Och man e fan nog både dum i huvudet och lite allmänt blåst men främst modig som vågar sig på det om och om igen!! =).. pöss och stor kram lille skånetösa..=)

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Riktigt snygga skor.... skor kan man inte få nog av. Kan tänkte mig att det kommer blir svårt att sjunga på begravningen. Men tänk vad din farmor skulle vara glad om hon bara visste.. och det kanske hon vet. Beror lite på vad man har får tro såklart.. och håller med INTE OKEJ att välja datron framför sin "Lover"... men bra att ni fick löst det. kram kram

Kommentera inlägget här :