Silken dag=)

publicerat i Allmänt;
hade grymt kul igår.. och hade en sjukt taggad dag igår..!! kom till jobbet igår och fick kommentarer som "vad fan har du tatt?" och "Vad fan går du på då?"

Haha.. jag var en jobbig jävel helt enkelt.. speedad!!=)
Daniel och jag bytte ju bil på morran han tog min jag tog hans firma bil..
Han bytte kamrem och vattenpump på min bil sååå skönt att det nu e gjort... love it att ha en bilmekaniker till kille.. så bra att ha ibland..=)
blev liiite liiite nerstämd på jobbet för ett tag då min Läkare äntligen ringde mig...
jag har väl egentligen inte tagit på allvar och insett egentligen men när läkaren säger det rakt ut till mig att min Hälsa verkligen inte e bra.. och min mage tyvärr gett upp på grund av att jag har så dålig hälsa nu det får en verkligen att tänka.. min kropp mår så dåligt och har gjort i så många år nu så den orkar inte längre utan bryter nu ner mina organ och ger mig problem med andra saker än allergin... blir ständigt sjuk på alla konstiga delar av kroppen.. magen/huvudet/Fiffi...=(...
känns tungt och det kom en del tårar i natt när jag tänkte på det..=(
nog om det...
Jag drog lite tidigare från jobbet drog och sola igen.. behöver ju verkligen det!!
sen åkte jag och handlade...snabbt gick det.. älskar självscanning=)
hem... fick skottat mig en parkeringsplats IGEN!!!
Genomsvett kom jag upp till Daniel..
Jessica A. kom ju strax efter 18... då tog vi på oss och gick ut och gick.. Daniel fick dammsugit och började med maten så länge..=)
var gott.. blev ju Tacos..
käkade sen åkte Daniel.. jag och Jessica gjorde oss i ordning..=)
Kvällens outfit!
sen kom ju både Bettan och Jessica J =)
jag hade gjort massa snacks och godsaker.. har nog aldrig sett det försvinna så fort.. haha.. jag käkade vindruvor jag=)
drack faktiskt 2-3 cider inte mer.. utan bara för smaken skull eftersom Daniel köpt hem så sjukt goa cider..=)..
det var alldeles lagom ville inte dricka mer än så..=)
Ylva fixade ju in oss som vanligt.. så jäkla snällt..=)
mina fötter värkte dock men det var grymt kul... strax innan 3 på natta hämtade Daniel oss.. min going till att vara så snäll!!!
körde hem Jessica och Betsy sen åkte jag hem och var sååå trött..=)
gott att få sova!!
vaknade dock 13.50 !!! fattar inte hur jag kunde sova så länge...!!!
upp och ta hand om tvätten hade ju tvätt tid som började kl 12...!!
riktig slappar dag.. jag och Daniel ligger i soffan...!!
ikväll e det ju party igen..
GÖKBOET!!!! OJ KUL!!!
ha det gott..
TJIP!

Kommentera inlägget här :