Sjukt...

publicerat i Allmänt;
Blev ingen fotboll.. fick ett sms från jessica A. istället... hon fråga om jag inte skulle följa med på en runda i Riddarsten istället.. lät sjukt mycket lockande så jag var inte svårövertalad...
svidade om och åkt dit istället hon hade ju fysträning med handbollen men e snor förskyld så hon skulle bara promenera runt spåret.. jag hängde på.. vi tog t.o.m 2 varv.. 5 km.. gott va d.. tjöta mycket=)
efteråt åkte jag förbi bettan och sa hej för såg att det lyste hos henne..=) där var även Jessica J. tjöta lite med dom sen åkte jag hem.. nu har jag duschat och efterrätten står i ugnen för värmning.. snart får jag äntligen ätit den..
hmm.. min mage e helt svullen men det e den ju jämt nu för tiden när jag ätit.. tror fan inte jag tål nånting=(
jäkla skit mage som krånglar med mig.. får hoppas jag får kallelse till läkaren snart för fler tester annars får jag ringa själv...
måste ju kunna få äta vad jag vill=(
nä TJIP

Kommentera inlägget här :