Slappfan!

publicerat i Allmänt;
ja inte kom jag ut på nån promenad inte...=(
Jag fastnade i bloggträsket och läst där i stället... hmm.. har nu duschat och gjort kvällsmat till mig själv..=)
mmm Havrefras med mjölk/ jordgubbsfruktdryck/knäckemackor med ost och gurka och en synd med svärmorsgoda kanelbulle! fick hem en hel påse av dom i Söndags när vi var där.. FARLIGT goda!!
jag måste dela med mig!!
Var på LIDL igår.. och LIDL is fan das shit!!!
köpte stor jäkla prästost för bara 29 kr.. och den e fan snorgod... TIPS!!

hmm.. jag har gottat ner mig i muukisar och Daniels goa tofflor.. köpte ju dom till honom i julklapp..
Mjuka och sååå varma!!

E så gott med mina lena fina fötter i oxå..=)
hmm kom på att jag glömde berätta om min satans jäkla morgon jag hade... hade så klart kört fast i snön här nere och kom inte iväg med bilen i morse.. satt verkligen fast... slirade bara... som tur va kom en granne precis som oxå skulle åka till jobbet han fick putt på bilen och till slut grävt fram den så jag kom loss.. 10 min sen men jag kom iväg i allafall.. JÄKLA SKET SNÖ!!

nä slappa vidare och kika på tv.. ha det gott..
TJIP

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Kan du inte lista vilka bloggar du läser.. så man får lite inspiration..

2:a kommentar, skriven , av malin:

har ju listat massa länkar på dom bloggarna jag läser här breve ...=)...peka till vänster =)

Kommentera inlägget här :